{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
392 visninger | Oprettet:

kobling siger underlige lyde:S {{forumTopicSubject}}

godaften sg..

har lige fået monteret 21 dell´o + hebo titan uds på min sonic her til aften.. men når jeg kommer op på en 70-80 stykker så begynder min kobling at sige en underlig lyd.. og man kan nemt køre det.. :S er det min kobling der er ved at gå?

et spørgsmål mere:D når tændrøret er lidt sort i det.. er det så ikk dysen der er for stor?:P

opsætning.:

cylle: Trophy 47 mm

karbu: 21 dell´o ( Dyse 92)

uds: hebo titan..

vario: Top racing ( med 5,5 grams ruller)

krumtap: athena racing.

lejer: c4.

resten er std..

for at få et bedre optræk.. skal jeg så ikke smide lettere ruller i? evt hvor tunge?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rodfræsning af 2 buske 1.100 kr.
  • Beskæring og klipning af stor hæk 1.000 kr.
  • Pudsning af vægge i køkken 3.000 kr.
  • Handyman 1.180 kr.
  • Opsætning af gardin 459 kr.
  • Opsætning af hattehylde 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kobling siger underlige lyde:S
Kommentér på:
kobling siger underlige lyde:S

Annonce