{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
258 visninger | Oprettet:

har et stort problem med min hot50 {{forumTopicSubject}}

min hot 50 køre godt nok men når jeg giver fuld gas eller når 70-80 så siger den underlige lyde fra motoren...nogen der ved hva der er galt?

her er min opsætning :

¤ polini sport 70ccm

¤ polini speed control

¤ 9g ruller

¤ 24kg koblings fjedder

¤ Rms Racing kobling

¤ Koblingsskål 107mm (RACING)

¤ 19mm black dellorto med 92 dyse

¤ 20 mm studs

¤ TP nardo

¤ racer membraner

¤ B9HS NGK tændrør

¤ std krumtap med c3 lejer


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rodfræsning af 2 buske 1.100 kr.
  • Beskæring og klipning af stor hæk 1.000 kr.
  • Pudsning af vægge i køkken 3.000 kr.
  • Handyman 1.180 kr.
  • Opsætning af gardin 459 kr.
  • Opsætning af hattehylde 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  har et stort problem med min hot50
Kommentér på:
har et stort problem med min hot50

Annonce