{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
196 visninger | Oprettet:

Køre til jerncylle... {{forumTopicSubject}}

Jeg ville lige høre hvor langt en jern cylle skal køre for at man kan starte med fuld gas... Har hørt noget i retning af 350km...

Og så lige en anden ting, hvad vil være mest optimalt til hverdags brug...

Optsætning 1
POLINI CORSA 70CCM - Ø10MM: 1349.00kr
DELLORTO 21MM PHBG BLACK EDITION: 699.00kr
KOBLING - DOPPLER S2R 107MM: 399.00kr
KRUMTAP - DOPPLER S1R ø10mm 799.00kr
YASUNI CARRERA 16 - KEVLAR 1779.00kr

5025kr

Optsætning 2

POLINI SPORT 70CCM - Ø10MM 899.00kr
DELLORTO 19MM PHBG BLACK EDITION 599.00kr
KOBLING - DOPPLER S2R 107MM 399.00kr
KRUMTAP - DOPPLER S1R ø10mm 799.00kr
YASUNI Z - KEVLAR 1229.00kr

3925kr

Pengene kan godt halte lidt men spørgsmålet er, mister jeg noget ved at købe opsætning 2 til 3925 i forhold til opsætning 1... Og er der ting som kan ændres, altså krumtap, kobling og udstødning... Har ikke penge som skidt så der bliver ikke råd til malossi kobling og krumtap...

\\XmuZz

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gennemsyn af elladcykel 1.070 kr.
  • Hækklipning 2.000 kr.
  • udskiftning af lås 1.580 kr.
  • Montering af fodlister 540 kr.
  • Montering af front på opvaskemaskinge 1.000 kr.
  • 2 sorte konsol borde samles 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køre til jerncylle...
  • #1   2. apr 2007 NR 2

• #2   2. apr 2007 Opsætning 2 vil være mest optimal til skolebrug, jo mere du tuner den, jo mere går lortet bare i stykker.. og ja jerncylle skal køres til lidt længere, men hvis det var mig ville jeg give gas efter 300 km eller sådan noget smiley

• #3   2. apr 2007 Man behøver sku ikke køre så langt.. måske 80-100 km, måske mindre, hvor man slapper lidt af med gassen..

• #4   2. apr 2007 Kørte min sport til i 20km eller sådan noget hvorefter den begyndte at få noget at tygge på. Starter upåklageligt på el og køre fint masser kompression osv. osv. den har gået næsten 200km nu på lidt over en uge. Bare sikre dig at dysen er lidt for stor de første 300km det gør jeg ved min indtil den har rundet 300 så finindstiller jeg lige det sidste.

• #5   2. apr 2007 Tak for hurtig respons...
    Okay... Ja den skal bruges til skole/arbejde...
    Er det YASUNI Z - KEVLAR 1229.00kr stort nok?
    Jeg satser på dyse 95 og så køre jeg 300-350km hvor jeg derefter begynder at gasse op..
    Er det ikke bedst at starte med stor dyse? Og så når cyllen er kørt til kan jeg begynde at arbejde og indstille kabu'en...

\\XmuZz

• #6   2. apr 2007 Aldrig begyndt at køre på en uindstillet kaburator, derfor mange sætter deres cylindere. Man skal altså ikke være så fimset når det angår at køre lortet til smiley fin dysen den går bedst med ( Brunt tændrør ) og derefter gå 5 numre op i dyse. Kør omkring 100-150km, hvis du absolut vil køre den så meget til derefter kan du roligt begynde at give den bundgas og indstille kaburatoren det sidste.

• #7   2. apr 2007 Okay... Men hvis jeg skal begynde at instille kabu inden jeg har kørt cyllen til så kræver det jo fuld gas og jeg giver ikke en ny cylle fuld gas...
    Så hvad med følgene måde..
    Sæt det hele op, smid dyse 95 i (For Stor) start og kør 150-350km whatever, og kør så hjem og gå ned i dyse med enkle trin, indtil den kan tage gassen uden at hakke...

Eller...
    Sæt det hele op, indstil kabu det du kan med halv gas kør cyllen til 150-350km og kør så hjem og gør resten...

\\XmuZz

Kommentér på:
Køre til jerncylle...

Annonce