{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
526 visninger | Oprettet:

mit el-start er fucked {{forumTopicSubject}}

gik ud for at starte min slider i går aftes og konstatere at min el-starter ikke virker... den siger ikke den mindste lyd når man holder knappen inde... bateriet er helt nyt og blink-lys og horn virker også...

kan nogen fortælle mig orsagen til dette ??

er nødt til at starte den på kick-start indtil videre


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rodfræsning af 2 buske 1.100 kr.
  • Beskæring og klipning af stor hæk 1.000 kr.
  • Pudsning af vægge i køkken 3.000 kr.
  • Handyman 1.180 kr.
  • Opsætning af gardin 459 kr.
  • Opsætning af hattehylde 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mit el-start er fucked
Kommentér på:
mit el-start er fucked

Annonce