{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
181 visninger | Oprettet:

Tager ikke nok omdrejninger {{forumTopicSubject}}

Hej står med en cpi sx 50 som har stået stille i et godt stykke tid da gearene sad fast, nu har jeg dog fikset det og da jeg endelig får den startet vil den ikke komme op over 6000 omdrejninger
Den er fuldt standar udover udstødningen som er et technigas enox

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tager ikke nok omdrejninger
  • #1   27. jul Hvordan opfører den sig? Kommer den lynhurtigt op til 6000 omdrejninger hvor den så står helt fast? Hvad sker der hvis du kører ned ad bakke? Kan den komme over 6000 omdrejninger der?

• #2   27. jul Den kommer langsomt op på de 6000 omdrejninger og så hopper den op og ned der
    Kan ikke køre på den da den kun vil tage omdrejningerne i neutral med det samme jeg sætter mig på den for at køre ryger den bare ned i omdrejninger
    Har en video inde på Facebook DKs gearmaskine gruppen har lige lagt den op vis du vil se det lidt mere

• #3   27. jul Bruger slet ikke facebook. Ville starte med at rense karbu

• #4   27. jul Cpi gearknallert der har stået stille længe =det helt store service.
    Alt skal gennemgås på den.
    Karbu, ledninger, affjedring, dæk, lejer, fælge, pakninger. Alt, ikke bare indtil fejlen er løst. -for så ved du hvad du skal starte med at tjekke når næste problem opstår... for der kommer flere problemer smiley

Kommentér på:
Tager ikke nok omdrejninger

Annonce