241 visninger
|
Oprettet:
Skrue ved udstødning er rustet fast {{forumTopicSubject}}
Dav jeg skal skifte min udstødning til standard. Men den skrue der går ind i cylinder er rustet fast og gevind i hovedet på de 2 skruer er meget dårlige nogle der har nogle forslag på hvad man lige gør tak på forhånd
jun 2023
Følger: 8 Følgere: 263 Emner: 47 Svar: 961
sep 2022
Følger: 4 Følgere: 77 Emner: 8 Svar: 15
jun 2023
Følger: 8 Følgere: 263 Emner: 47 Svar: 961
Der er et par muligheder, på den der havde jeg taget bitsen i nummeret større og så stille og roligt banket den i og givet den en lille sjat WD40 og så givet den noget varme og så startet med at spænde den en smule og så løsne og gøre det frem og tilbage indtil den er ude så du minimerer risikoen for at bolten knækker
Runder den så bare hovedet mere af så havde jeg taget og svejset en møtrik på og givet den noget varme igen og så prøvet og skrue den ud
har du ikke svejse grej og hvis du ka få plads så prøv og tage en svejsetang/spændetang og spænde den fast på hovedet, enten fra bunden eller fra siden og så igen give den noget varme og be til gud
og i værste tilfælde så havde jeg knækket hovedet af med vilje så du kan fjerne udstødningen og så derefter afmonter topstykke, cylinder og så igen tag og spænd en svejse/spændetang på resten af bolten og så giv den noget varme og så skulle de meget gerne løsne sig
Skrue ved udstødning er rustet fast