{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
173 visninger | Oprettet:

trækker først ved høje rpm, Peugeot speedfight 3 {{forumTopicSubject}}

Hej galleriet!

Jeg har købt en Peugeot Speedfight 3 2ac
Jeg er nu egentlig godt tilfreds med købet, men syntes det er vildt at den først begynder at køre ved 5-6k rpm, er dette normalt?

Jeg har skiftet rullerne til nogle nye med samme vægt, da sælger sagde det var problemet

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine 1.090 kr.
  • Skimmelsvamp 600 kr.
  • Hæng lamper og gardiner 1.700 kr.
  • Tag 2stk beton stolpefod op af jorden 800 kr.
  • Installement of curtain rails 800 kr.
  • Fiks a blinkende lys 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  trækker først ved høje rpm, Peugeot speedfight 3
  • #1   1. feb det er helt normalt det er jo en scooter ikke en knallert

• #2   1. feb Det du mener er at du ønsker at baghjulet skal begynde at dreje rundt lidt tidliger end den gør,nu … ,

Ved du om det sætter strammer trimfjeder i koblingen .. for det kunne det godt tyde på ,, fordi normal plejer Den model ca at rør på sig lovlig selvfølglig fra ca 3000 RPM …

Ved du evt om den er Tunet ,, Hvis Ja hvad for noget tun dele er det så …. Nævn gerne ALT

• Oliver O
    Oliver O Tilmeldt:
    feb 2025

Følger: 12 Emner: 1 Svar: 1
    #3   2. feb
    Jeg skal være ærlig, jeg aner ikke om der er tun dele på, remhjulene på koblingen kræver alligevel lidt snilde for at hive dem fra hinanden.
    Der er ingen på nettet som skriver hvor stram den originale trykfjeder er, og kan ikke aflæse da den er en smule rusten, samme historie med trimfjederne.

Ville det være en løsning at købe og montere de blødeste tryk- og trim fjedre?

• #4   2. feb Jeg tror inden du skal købe noget så skal du pille vario af og se hvad for en det er , og hvis din remskive er svær at åbne så det helt bestemt en anden trykfjeder , Men hvis først Baghjulet begynder at trille rundt fra de her 6000 RPM så kunne det tyde på at du har nogen Sport rrimfjeder i motoren , jeg husker min Nabo havde en Speedfight 1 og den gik godt nok en smule højt op i RPM også Lovlig , men ikke 6000 RPM jeg mindes da den fik fjernet begrænsningerne at den ca rørte på sig fra de mellem 2500 RPM - 3500 RPM ca
    Og det er enlig ud fra den oplevelse jeg tænker at din muligvis kunne have noget sports setup monteret

Kommentér på:
trækker først ved høje rpm, Peugeot speedfight 3

Annonce