269 visninger
|
Oprettet:
Stage6 Digital speedometer mk2 {{forumTopicSubject}}
Dav SG har netop fået monteret mit stage6 speedometer og alt virker som det skal, men kan ikke finde ud af hvordan jeg skal sætter benzinmåler/ledningerne herfra til speedometer?
jul 2011
Følger: 18 Følgere: 148 Scootere: 1 Emner: 82 Svar: 1.568
Du ikke ved hvordan du sætter ledninger fra selveste den tankmåler der sætter i benzintanken på din scooter , eller mener du de ledninger som har styret din normale Måler oppe i speedometeret
Er spørgsmålet rigtig forstået af mig
Hvad for en Scooter drejer det sig om ved godt det normal kun er to ledninger som skal monteres , men jeg Spørger af hentydningen til farverne på ledningerne , de skulle vist nok være forskellige alt efter hvad for en type Scooter det nu skulle dreje sig om
maj 2021
Følgere: 12 Annoncer: 31 Emner: 4 Svar: 42
jul 2011
Kan du finde et link med de papir der med stage6 Speedometer fordi jeg mindes at have læst noget omkring tilslutning af benzinmåler og hvad for farver ledningerne har som du skal benytte , kan bare ikke huske om de ledninger også bruges til noget andet sammetid , husker bare ikke om det din speedometer eller et andet men det kan tyde på det din speedometer jeg læst det ved , fordi du ikke kan finde en tilslutning til det , da det ikke er ledninger til det .
Jeg mener det lidt specilet på MK1 modellen. Jeg syndes din ligner MK1 modellen på billiedet nemlig … så går ikke ud fra det den nye model
Men lige meget hvad så find lige et link og send så jeg kan læse tilslutnings mulighederne på mk1 speedometeret fra Stage6 af
maj 2021
maj 2021
jul 2011
Find et link med indstalation måden på den , mener nemlig ville kunne hjælpe dig så skal jeg nok lige se det igennem , fordi jeg mener det er en måde , men måden står ikke oplyst direkte på det papir , så se lige om du kan finde et link med det papiret
jul 2011
Hovsa undskyld jeg kom helt fra dit problem…. Så Lad os komme tilbage til dit problem …
Hvis ikke du har fundet ud af det , så skriver du bare igen
jul 2011
https://www.scootergalleri.dk/fotoalbum/off-topic/133408-bliver_snart_slettet_igen__stage6_mki__
Som sagt mener jeg ? det er sådan benzin måleren skal sluttes til på ….. se måden på billiedet ……..
maj 2021
jul 2011
Jeg prøvede faktisk idag på Aerox for sjov at sætte em koso benzinmåler til , og der brugte jeg kun de 2 ledninger sommer på måler som sidder i selveste tanken , og plus ledningen fra tankmåleren skulle på en konstant plus ( bruge mit batteri her ) og minus ledningen fra tankmåleren skulle på min Koso benzinmåler , også skulle Koso benzin måleren konstante plus også på batteriet og den anden plus til en kontakt for tænd og sluk , og sidste så skulle Koso måleren minus sættes på stellet …. Også der virker det hele som det skulle ….
Så jeg er sikker på hvsi du bare sørger for at sætte selveste den stel ledning der er på tankens.målen sammme med den sorte ledning på din stage6 speedometer , også den anden ledning på tankens måler skal sættes til Konstands plus , evt brug den konstante plus som dit stage6 speedometer bruger , så brude det virke , fordi jeg mener nemlig ikke du behøver at skulle Kalibrer dit speedometer for at den ved hvordan Fuld - mellem - Tom tank skal fremstå i dens visning…
maj 2021
jul 2011
Det er sku best hvis man kan få så meget ud af sin speedometer overhovedet muligt ……
Men fedt jeg kunne hjælpe dig vidrer ……..
maj 2021
Stage6 Digital speedometer mk2