{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.912 visninger | Oprettet:

jonas E
jonas E
Tilmeldt:
11. dec 2004
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 24

Gnist og benzin men starter ikke Hjælp {{forumTopicSubject}}

jeg har nogle problemer med a få min RMX til a starte... jeg har sat 47mm støbejerns cylinder på plus tun udstødning (kundo)
det er stadig std karburator, med en 70 dyse. jeg har haft den started og den kørte de 10min. hvor den bare stod under tilkørslen af cylinderen, da jeg så startede den og kørte en lille tur på begyndte den lige pludselig a ryge fra cylinderen hvor udstødningen er sat fast, vi skiftede udstødnings pakningen for a se om det var den der var sprunget, men efter den gjorde det ville den ik rigtig starte igen, den tænder godt nok, men det lyder ikke til den gør det hver gang, og får den fuld gas skyder den i udstødningen. hvad kan der være sket? og hvordan skal man lige få den til a køre?
skal siges at motoren har været skilt totalt fra hinanden, inden der er kommet ny cylinder på...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gnist og benzin men starter ikke Hjælp
  • #1   5. jul 2005 har du dyset den op..? og er der kompression på..? hælder du ekstra olie i benzinen..?

  • jonas E
    jonas E Tilmeldt:
    dec 2004

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 24
    #2   5. jul 2005 jeg har ikke dyset den op, kører stadig med 70 dyse... har prøvet med en 19mm karb med 85 dyse, samme problem.... kompresion lader der til a være da den er sværer a træk nær tændrøret er i, end når det ikke er.... jeg har prøvet at hælde lidt olie i benzinen, men det hjalp ikke så fyldte noget andet benzin på...

  • #3   5. jul 2005 Den trækker falsk luft tror jeg..

  • jonas E
    jonas E Tilmeldt:
    dec 2004

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 24
    #4   5. jul 2005 det ka godt være, men når vi har prøvet a starte den og tar tændrøret a, så er det vådt, så der må jo komme benzin ind...

Kommentér på:
Gnist og benzin men starter ikke Hjælp

Annonce