{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.058 visninger | Oprettet:

Gnist og benzin men ingen start. {{forumTopicSubject}}

Hej alle!
Jeg har ledt efter en billig knallert, som jeg kan sætte lidt i stand. Jeg har så fundet en Vespa Bravo, som ser ganske fin ud til 1500,-
Den kan godt nok ikke starte, men har skriver den bare skal fin justeres.
Mangler:
Benzin hanen er utæt, så det påvirker jo ikke start.
Ledninger til lys skal laves, det kan vel heller ikke have nogen form for indvirkning.
Forbremse kabel skal monteres, heller ikke..
ind justering af tænding, muligvis?

Det kan jo være mange ting i form af tænding, kordensator, platiner, tændrør osv.
Er det for "våget" at købe den, da det jo kan gå hen og bliver dyrt i reservedele?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gnist og benzin men ingen start.
  • #1   12. feb 2012 køb kun noget der virker. det skal virke rent mekanisk når du køber det ellers hold fingerne fra det....

    sådan har jeg gjordt med de knallerter jeg har haft, og jeg har tjent penge da jeg solgte dem igen... ved dem alle sammen!


  • #2   12. feb 2012 #Henrik. Det kan du selvfølgelig have ret i, men vil gerne lave en selv, og lære det på den måde.

  • #3   12. feb 2012 jeg lærte det hele selv...

    jeg pillede ved ren nyskerighed på min comet, og så så når der var og det er og den der virker sådan! hmm hvis jeg gør sådan sker der ikk noget, men gør jeg sådan sker der meget!

    hvis du kan følge mig (: køb noget der virker, så ved du at det virkede inden du gik i gang med at pille, så kan du altid gå tilbage og sige jeg rørte der og der, og nu virker det ikke. så må jeg stille det tilbage som det var før (:


    hvis du forstår (:


  • #4   12. feb 2012 Det er også en mulighed, tak for det.

Kommentér på:
Gnist og benzin men ingen start.

Annonce