{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
618 visninger | Oprettet:

Min derbi dør? {{forumTopicSubject}}

Hej idag gik min senda ud da jeg kørte, gav fuld gas og så døde den egentlig bare det er efter jeg hr fjernet begrænsningerne, større dyse (den skal stadig op) og så et større fortandhjul, kunne ikke starte den med kickstarter med kunne løbe den igang, det er sket 1 gang før men der kunne jeg bare lige geare med inden den stoppede helt og så kunne jeg egentlig bare køre videre men den her gang kunne jeg ik bare geare med og køre igen Hva gør jeg så lige?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Filt og mal 23.850 kr.
  • Stikkontakt og lampeudtag fra væg. 1.800 kr.
  • Rengøring af lejlighed 450 kr.
  • Montering af inspektionsluge 500 kr.
  • Montering 350 kr.
  • Ophæng af to spejle mv 590 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min derbi dør?
  • #1   10. apr 2023 uups.
    Der ska måske nyt cylinderkit til.

Evt mål kompression eller afmonter udstødning og kig ind til stempel og cylindervæg og se om baby er død eller hva der er sket

• #2   10. apr 2023 tjek kompression MED EN TESTER tjek tændrør

bremset det af sig selv ad den gik ud eller var det bare som at dreje nøglen

• #4   11. apr 2023 Jeg prøvede igen i går aftes at starte den og det gjorde den første kick, da jeg så i dag skulle tage den i skole gik det fint og ved ikke om det har været vand der er kommet i motoren eller lign. når jeg enten prøver at starte den eller løbe den i gang så lyder det som om den prutter eller vil skyde vandet ud men der kommer ikke vand ud?

Kommentér på:
Min derbi dør?

Annonce