{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
189 visninger | Oprettet:

Hot 50 kan ik give fuld gas? {{forumTopicSubject}}

Halløjsa
Har en hot 50 fra 08, som ikke vil give fuld gas?
Den kan sagtens starte uden problemer, men dog ikke stå i tomgang. Har prøvet at indstille på luftskruen samt tomgangsskruen, men den vil ikke holde sig i live...

Jeg har været ude for et uheld, og skiftede cylinder (50cc), stempel og krumtap ud. Efter ville gnisten ikke virke, så skiftede alt el ud og så ville den starte. Men den kører maks 20 på speedometer og er lige ved at dø hele tiden?

Nogle der kan hjælpe?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hot 50 kan ik give fuld gas?
  • #1   19. mar 2023 I har lavet noget lort.
    Det er mig en gåde at folk bruger så mange penge på at skifte alt el ud.
    Det har nok bare været et dårligt stik.
    Du nævner alt det du har gjort, men vi ved stadig ikke om den er 100 % lovlig og jeg kunne også godt tænke mig at vide om du har set på gnisten og på kompressionen.
    Måske har i vendt stemplet på hovedet.
    Måske har i samlet noget forkert.
    Hvorfor skifte krumtap. Bare fordi at man styrter?


  • #2   19. mar 2023 For det første, nej, der er pillet skive og tragt.

    For det andet skifter vi krumtappen ud, pga den havde fået et slag og derfor kørte skævt? Den havde ødelagt cylinder samt stempel. Så lavede motoren ved at følge speedline's video og tog det 1 skridt ad gangen
    For det tredje, så jo, det var nødvendigt. Vi hat ikke lavet noget lort. Den blev sendt til en mekaniker, så det var mekaniker der skiftede nærmest alt el ud, samt ting fra thansen.

    Jeg lavede opslaget for at høre om nogle havde nogen ide til, hvorfor den kun kører 20 km/t og derfor ikke kan give fuld gas?


  • #3   19. mar 2023 Ud fra det du siger, så tænker jeg at i ikke har fået lavet stel ledningen rigtigt.

    Start ud med at teste farven og styrken på gnisten og om den er regelmæssig.
    Følger den stemplets salg?
    Er farven orange/hvid eller er den blå/hvid?


Kommentér på:
Hot 50 kan ik give fuld gas?

Annonce