{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opvask jeg ikke kan overskue 300 kr.
  • Samling af møbler og diverse monteringer 4.000 kr.
  • Klippe hæk 1.500 kr.
  • Husrengøring 2.240 kr.
  • Vinduespudsning. Lejlighed 3.sal på Amager 875 kr.
  • Installer armature 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lys virker ikke
  • #2   10. nov 2021 Har målt med multimeter på stikket ved lygten og den sagde 0,1 volt og gik meget højt op når jeg gav gas har lagt en video op for noget tid siden på min profil vis du vil tjekke det kan du se det

    Batteri får 12 volt strøm fra stator men ikke lys


  • #4   10. nov 2021 Multimeter var på acv 200 da jeg fik at vide det var vekselstrøm og skiftede ledningsnet fordi det gamle der var på var gammel model fra 1998 og passede ikke i konsoller og var brændt af forskellige steder

  • #5   10. nov 2021

    profilbillede
  • #7   10. nov 2021 Jeg har ikke målt på spændingregulatoren men har skiftet ledningsnet nu så stelledningen der til er helt fin og spændingsregulatoren er ny og har prøvet med nogle forskellige
    Jeg har målt på statoren og der kom 12 v ud af det ene stik ved ikke om jeg har målt den rigtigt dog


  • #9   10. nov 2021 Hmm har ikke mit multimeter da jeg hjalp en ven med hans stator
    Men vil prøve at måle spændingsregulatoren alligevel når jeg får den tilbage
    Kan du skrive alle de ting jeg skal måle så jeg kan gøre det imorgen? Det ville jeg sætte pris på har prøvet at få lyset til at virke i evigheder


  • #11   10. nov 2021 mange tak det prøver jeg smiley

  • #13   10. nov 2021 har fundet ham jeg prøver at se nogle videoer

Kommentér på:
Lys virker ikke

Annonce