{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
256 visninger | Oprettet:

Lys virker ikke {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har købt en Stylepro Ducati Type stator fra KGI til min Derbi Senda, den lignede den samme som den originale og var billiger, så jeg troede at det ville være det samme. Men efter jeg havde sat den på virkede min forlygt og bag lygte ikke, mens min nøgle, bremselys og horn stadig virker.
Jeg har tjekket pære, lednigner og sikring. Men alt ser fint ud.
Hvad skal jeg gøre for at få mine lys til at virke igen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opvask jeg ikke kan overskue 300 kr.
  • Samling af møbler og diverse monteringer 4.000 kr.
  • Klippe hæk 1.500 kr.
  • Husrengøring 2.240 kr.
  • Vinduespudsning. Lejlighed 3.sal på Amager 875 kr.
  • Installer armature 650 kr.

Opret en opgave



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Lys virker ikke

Annonce