{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.112 visninger | Oprettet:

Jacob D
Jacob D
Tilmeldt:
6. jul 2020
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 7

Knallert 45 kører kun 20 km/t {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg skrev forleden et opslag vedr. dette emne, og jeg fik rigtig mange fine svar. Problemet er, at jeg intet aner om scootere, så jeg er sgu nødt til at få det skåret ud i pap. Thansen kan først reparere den 1/11, så jeg har brug for hjælp, hvis jeg skal kunne bruge scooteren indtil da.

Min scooter trækker meget svagt op til 20 til 25 km/t. Sådan kører den så i et stykke tid. Før begyndte den så at trække og komme op på 45 km/t efter et stykke tid, og så fortsatte den med at køre 45 km/t indtil næste gang, jeg skulle ud at køre.
Nu er den så blevet endnu mere ustabil. Den kører stadig 20 km/t og kommer nogle gange op på 45. Men hvis jeg skal holde stille i et kryds, mister den kraften igen og kører igen kun 20 km/t. I går kørte jeg de sidste 5 km hjem med 20 km/t.

Hvad fa’en kan jeg gøre? Jeg bruger kun E5-benzin.

Nogle nævnte, at jeg kunne have et problem med chokeren, og at de bare hevde hevet den ud på deres egen scooter, og så kørte den perfekt. Men hvordan kontrollerer jeg chokeren og evt. tager den fra?

På forhånd tak

Jacob


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Knallert 45 kører kun 20 km/t
  • #1   17. okt 2021 Uden at have "guldkornet" /løsningen på dit problem, så skal du IKKE pille den fra/af, den er der af en grund jo.

    Og det er at den skal have fed blanding når du skal starte den.

    Uden choker skal du sandsynligvis jokke i den 100 gange før den starter.


  • Jacob D
    Jacob D Tilmeldt:
    jul 2020

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 7
    #3   17. okt 2021 Hvordan tjekker jeg, om membranen er revnet? Kan man selv skifte det, og er det svært?

  • #4   17. okt 2021 Find en anden forhandler....!

  • #5   18. okt 2021 Som Tommy skriver. Find et andet værksted end T-Hansen.

    Det kan også være den bare skal have et lille normalt service.
    Det kræver ikke nogen videre "viden"
    Skifte luftfilter indsats. De er papir og skal skiftes 1-2 gange om året (Alt efter hvilke klima den kører i)
    Ny motorolie, nyt tændrør, rens karburator og et tur på jutjube, og se hvordan man justere ventiler. Det er ikke så svært.


Kommentér på:
Knallert 45 kører kun 20 km/t

Annonce