{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
425 visninger | Oprettet:

Bremsegreb ryster {{forumTopicSubject}}

Hej har lagt nye bag klodser. Og har kørt med den lidt og bremset let. Så de nye klodser falder på plads. Men når jeg trykker let på bremsen så kan jeg mærke at bremsegrebet ryster frem og tilbage. Er det fordi bremsebælegning skal lige falde først på plads før den stoppet med at gøre det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bremsegreb ryster
  • #1   24. sep 2021 det er første gang jeg høre om ar klodser skal falde på plads det eneste du opnår ved det er at din skive bliver varm og skæv

• #3   24. sep 2021 Har bare hørt når man montere nye klodser skal
    Man bremse let til de falder til på nye skiver.

• #4   24. sep 2021 Ja skive bremse

• #5   24. sep 2021 Din skive er skæv

• #6   24. sep 2021 Det er mærkeligt at det er blevet skæve bare efter jeg havde dem af da jeg sku male fælgerne. De var ikke skæve før jeg tog dem af

• #7   24. sep 2021 Der sidder måske maling snask på pletvis og giver den vibrerende fornemmelse.
    Rens af med acetone eller hvad man nu bruger.
    Husk at dække fælgen af så det ikke går ud over den nylakerede fælg eller dækket.

bremseklodsen skal kun lige klemmes på plads forsigtigt når den er samlet. Så skubber man maskinen en meter og sikrer sig at de slipper igen. Så tager man en kort tur rundt og bremser så man næsten står på snotten, for at sikre sig det spiller, og så sidder de som de skal, klar til at bremse for fuld hammer

• #8   25. sep 2021 Jeg har dækket det af da jeg skulle male dem. Og slibet lidt og renset. Må prøve at køre lidt med dem

Kommentér på:
Bremsegreb ryster

Annonce