{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
530 visninger | Oprettet:

Mogens H
Mogens H
Tilmeldt:
4. feb 2021
Emner: 3 Svar: 6

Yamaha Neos 2T Årg. 2007 {{forumTopicSubject}}

Hej,
Har en Yamaha Neos 2T årg 2007.
Speedometer og tankmåler virker ikke.
Drev er skiftet det er elektronisk.
Er der nogle der har nogle bud på hvad der kan være galt ?
Vh
Mogens


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha Neos 2T Årg. 2007
  • #1   21. jul 2021 Hvordan ser dit speedometer ud på bagsiden (stikkene)

    Jeg har lige total restaureret en Gilera Storm hvor der ikke var meget lys eller omdrejningstæller der virkede. Men efter rengøring af stikforbindelser (forsigtigt) med WD40 og lidt grydesvamp, så jeg fik det grønne ir væk er det i orden.


  • #2   21. jul 2021 Jeg har en guide til at måle speedodrev ledninger om de virker på en Piaggio NRG Power DT..
    Det kan du så nok ikke bruge til den der, men måske der kan findes en guide til Yamaha et sted på nettet???


  • Mogens H
    Mogens H Tilmeldt:
    feb 2021

    Emner: 3 Svar: 6
    #3   21. jul 2021 Hej Henrik,
    Tak for dit svar prøver at se om jeg kan finde noget om udmåling af speedometeret på nettet.


  • #4   21. jul 2021 Når både speedometer og tankmåler ikke virker kunne man godt få mistanke om dårlig forbindelse bagpå speddometeret. Enten stikket/stikkene eller printbanerne der går dertil.

  • Mogens H
    Mogens H Tilmeldt:
    feb 2021

    Emner: 3 Svar: 6
    #5   22. jul 2021 Ja det troede jeg også. Prøvede med et andet speedometer men det hjalp desværre ikke. Vil gerne have fat i et ledningsdiagram tror speedometeret mangler en plus men kan ikke finde et

  • #6   22. jul 2021 Det kunne også være en ordentligt stel forbindelse det mangler. Har du målt på noget med et multimeter

  • #7   22. jul 2021 https://www.scootergalleri.dk/fotoalbum/guider/62317-yamaha_neos_ledningsdiagram

    Og kig scootergrisen.org under køretøjer, der er en manual til download


  • Mogens H
    Mogens H Tilmeldt:
    feb 2021

    Emner: 3 Svar: 6
    #8   22. jul 2021 Tak for det. Jeg prøver lige at få målt på det i weekenden det er lidt nemmere når der er et diagram smiley

Kommentér på:
Yamaha Neos 2T Årg. 2007

Annonce