{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha neos 2t gearing
  • ZenMonkey
    ZenMonkey Tilmeldt:
    dec 2021

    Følgere: 89 Emner: 27 Svar: 164
    #2   29. mar 2022 #1 det er ret simpelt . jeg spørger om hviken gearing er bedst det skal der ingen info til.

    Det er fuldstændig hjernedødt at brække sig i kommentaren på den måde du gør.

    Dens standart gearing er meget sløv. det er et fint velkent yamaha neos 2t problem. men der findes flere forskællige gearinger, derfor spørger jeg vilke jeg skal tage og om man skal skifte både primer og sekunder.

    man kan jo sagtens skifte til anden gearing uden at have 70cc og alt muligt på. så hvis ikke der står den er tunet med 70cc er den det vel ikke .
    jeg spurgte ikke om andet end gearing.

    Hvis ikke du kan svare så lad vær, og lad i hvertfald helt vær med at komme med sådanne svar.


  • ZenMonkey
    ZenMonkey Tilmeldt:
    dec 2021

    Følgere: 89 Emner: 27 Svar: 164
    #5   29. mar 2022 Det er rent til optimering , ikke til baghjuls kørsel eller top speed. det er rent bare fordi den standart gearing er meget sløv, den har meget langsomt optræk og trækker generelt meget sløvt op til sin 50-55km/t blot ubegrænset med Begrænset GG .alt er standart intet pillet ved angående ruller, vario, karburator, membran, studs, tragt eller andet.
    den er total standart.
    men tænkte på om man ikke blot ved gearing kunne gøre den bedre, så man ikke skulle over i ting som 70CC og knæk udstødning, altså 50-55km/t er helt fint nok til mig. ville blot gerne den træk bedre op til det. samt når den ser en bakke smutter den med det samme ned på 30-35km/t
    men ville man midste noget topfart hvis man skiftede gearing til mere træk ?


  • ZenMonkey
    ZenMonkey Tilmeldt:
    dec 2021

    Følgere: 89 Emner: 27 Svar: 164
    #7   29. mar 2022 men vil det tage meget af topfarten ? . vil jeg komme under 45km/t ?
    og vil den så trække bedre op ad bakkerne, eller er det nemmeste bare smide 70cc på og anden dyse? + variator ?


  • #9   29. mar 2022 Tror du skal kigge på andet end din gearing, det lyder som om at din scooter generelt mangler kræfter, har du mulighed for at lave en kompressions måling? Og evt. kigge din vario efter.

Kommentér på:
Yamaha neos 2t gearing

Annonce