{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
244 visninger | Oprettet:

FZ50 Spørgsmål - Lidt af hvert! :-) {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige et par spørgsmål omkring FZ50 smiley

Hvor meget olie skal der ned i "kædetrækket"?
- Hvilken Slags olie? Motorolie?

Hvis jeg skal tune min FZ (eller bare pille begrænsninger)
...hvordan er det så smartest?
- og jeg skal have en ny cylle fordi den er begrænset med kun 2 skyllekanaler, for at den skal kunne komme over 40 km/t?

Lige nu er den 100% lovlig! smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rodfræsning af 2 buske 1.100 kr.
  • Beskæring og klipning af stor hæk 1.000 kr.
  • Pudsning af vægge i køkken 3.000 kr.
  • Handyman 1.180 kr.
  • Opsætning af gardin 459 kr.
  • Opsætning af hattehylde 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FZ50 Spørgsmål - Lidt af hvert! :-)
Kommentér på:
FZ50 Spørgsmål - Lidt af hvert! :-)

Annonce