{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
359 visninger | Oprettet:

Fz50 spørgsmål. {{forumTopicSubject}}

Jeg vil til at lege lidt med min fz'er, så har lige nogle spørgsmål.

1. Jeg har hørt der sidder en plump i udstødningen, hvor sidder den i den? og hvordan fjernes den?

2. Jeg har måske fået et 45km/t cylinder, osv. hvor meget vil den komme til at køre med det på?

3. hvad vil det give ved at proppe en 14 mm indsugningsstuds på?

Svar gerne beskrivende, tak smiley

Mvh. Niklas


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rodfræsning af 2 buske 1.100 kr.
  • Beskæring og klipning af stor hæk 1.000 kr.
  • Pudsning af vægge i køkken 3.000 kr.
  • Handyman 1.180 kr.
  • Opsætning af gardin 459 kr.
  • Opsætning af hattehylde 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fz50 spørgsmål.
Kommentér på:
Fz50 spørgsmål.

Annonce