{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

Boba F
Boba F
Tilmeldt:
16. nov 2020
Emner: 2 Svar: 8

Knallert vil ikke starte {{forumTopicSubject}}

Hej!
Her for leden var jeg ude at køre på min Pgo hot 50 da den pludseligt begyndt at tabe kræft og ikke ville give gas.

Jeg har tjekket tændrøret og det er ikke vådt og det laver fine gnister

Jeg har lige renset karburatoren og tjekket om der kommer benzin fra benzinslangen og det gør der

Nu står jeg bare og ikke ved hvad der kan være galt

Min opsætning er
Dr Racing 70cc
21mm dellorto 92 dysse
7g ruller i multi vario
Karbon membran


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Knallert vil ikke starte
  • #1   19. nov 2020 Du kan muligvis have brændt cylinder og stempel af, tjek kompression...

  • Boba F
    Boba F Tilmeldt:
    nov 2020

    Emner: 2 Svar: 8
    #2   19. nov 2020 Stemplet ser ud til at have det fint

    profilbillede
  • #3   19. nov 2020 Du skriver det jo selv "tændrøret er ikke vådt" så der har du dit problem......
    Det er højst sandsynlig pga lort i karburatoren, men kan lige så vel være manglende kompression...


  • #4   19. nov 2020 Du kan også have skudt en simmering ud ved enten vario eller tænding

  • Boba F
    Boba F Tilmeldt:
    nov 2020

    Emner: 2 Svar: 8
    #5   19. nov 2020 Jeg har renset karburatoren en extra gang og jeg kan mærke der er komprotion altså der der modstand når tændrøret er i og når jeg skruer det ud er der ikke modstand i kickstarterpedalen så det burde dú
    Og det jeg mente med tændrøret ikke var vådt mente jeg bare at motoren ikke var druknet

    Jeg tjekkede også varioen og simmeringen sad ordentligt har dog ikke tjekket simmeringen i tændingen da jeg ik har værktøjet til at komme derind jeg har ikke sådan en udtrækker

    Men krumtappen lader til at køre helt fint

    Så er lidt lost hvad jeg skal gøre
    Kan det måske være jeg har en for stor eller for lille dysse?
    Eller kan det være jeg skal skifte cdi’boxen
    Min knallert vil ikke engang prøve at starte den giver op lige med det samme når jeg prøver at starte den det somom der ikke er mere energi tilbage i den


Kommentér på:
Knallert vil ikke starte

Annonce