{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
482 visninger | Oprettet:

generic trigger kobling {{forumTopicSubject}}

hej har lige købt en generic trigger der er noget galt med koblingen når jeg skal i gear og holder koblingen inde kobler den ikke ud den køre bare stille og roligt indtil at jeg slipper koblingen jeg kan ikke stoppe på den imens er koblingen holdt inde fordi så går den ud den hvad kan problemet være ved at der er mange med samme problem med en generic trigger


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  generic trigger kobling
  • #1   6. okt 2020 Du kan prøve at justere den hvornår har den sidst fået skiftet olie og hvis det er når den er kold er det normalt der skal lige olie på pladerne før den slipper helt

  • #2   6. okt 2020 Har ingen ide da jeg lige har købt den men kan prøve at skifte olie når jeg kommer hjem og ja når den er kold så skal den lige skubbes igang hvis jeg vil køre lige fra start når den er varm virker det meget bedre men den dør stadigvæk hvis jeg bremser helt ned med koblingen inde så når jeg skal stoppe så skal jeg tage den i frigear hver gang før jeg stopper

  • #3   7. okt 2020 Stram koblingen lidt op. Og ellers er det helt sikkert forkert olie. Det er rigtigt at mange har problemer men mange aner heller ikke hvad de laver når de køber olie og så tænker de kun med pengepungen og kæber en olie der ikke er kompatibel

Kommentér på:
generic trigger kobling

Annonce