{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.589 visninger | Oprettet:

Motrac {{forumTopicSubject}}

Hey jeg har kigget på en motrac m3r, daj eg sytnes de var pisse sjove at kigge på, men har lige set der er ingen dele til dem nærmest.
Er det virkeligt umuligt at få en ubegrænset cdi, større karb eller andre ting til dem?
Evt hvad folk har af erfaring med motrac

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motrac
  • #1   26. apr 2020 Det kan ikke betale sig at du begynder at tune den originale motor fordi en motor fra en 125cc dirtbike passer lige på det samme med cdi ville jeg mene

• #2   26. apr 2020 Jeg tænker at smide en honda grom motor på istedet. Tror ikke det så svært, bare lidt med stellet og noget ledningsnet. Måske pladsen bliver et problem

• #3   27. apr 2020 Den her havde 125 motor på.
    Og forlænget svingarm og en masse andet.
    De fleste dele vist købt på ebay

profilbillede
  • #4   27. apr 2020 motoren fra en grom er den samme bare i 125 cc så ddm passer lige på

• #6   27. apr 2020 #3 Hvor fandt du den henne og er det en fra danmark?

• #7   27. apr 2020 Mødte ham der kørte på den i københavn.
    Han sagde han havde købt den billigt med rust og bremser der havde sat sig osv. Og så ellers lavet hele ombygningen selv
    Den var møg fed

profilbillede
  • #8   27. apr 2020 Bortset fra den der forlygte som jeg synes er grim når den er slukket.
    Det er pænere når der er lys i så man ikke kan se den er formet som et dæmon fjæs smiley
    Og havde ikke sat spejlene under styret. Det ser ikke så grimt ud men har bare prøvet det og synes man fjerner blikket alt for langt fra vejen når man lige skal kigge hurtigt i spejlet. Så hellere et der stikker ud fra styrenden eller en lille smule op.
    Havde valgt sådan en normal supermoto forlygte og så et sort formel1 spejl

profilbillede
  • #9   27. apr 2020 Men det er småtings afdelingen. Overall var den sku pæn. Og så rimelig sjov ud at køre på også

profilbillede
  • zoomer
    zoomer Tilmeldt:
    feb 2014

Følgere: 96 Scootere: 3 Svar: 51
    #10   28. apr 2020 Jeg har haft en motrac m3r i 45kmt , og den kørte af h til , på toppen satte den ud med den neddroslede cdi . men mener da at dax shoppen har original ikke neddroslet cdi . jeg havde også forlænget bagsvinger og diverse andre ting til min , købt på E-bay til honda grom, man skulle bare lige tilpasse delene da motrac jo er en kina kopi af honda Grom 125cc . men forgaflen er en anden tykkelse i gaffelrørne/ben , så den passer ikke , og heller ikke gaffelrør stabilisator . men solgte den , da det var lidt tamt med alt det gearskift op og ned , for skide 45kmt ps hvis man køber honda grom fælge skal der fuskes med speedometerdrevet på motracen.

• zoomer
    zoomer Tilmeldt:
    feb 2014

#11   28. apr 2020 Ps det er noget skyteam motor så tror ikke lige at original Honda Grom/msx 125cc passer . da motrac ikke er en nøjagtig kopi af msx grom. men rearfender /bagskærm eliminator passer på , og der er nogle stykker at vælge imellem på E-bay .det var der i hvert fald da jeg havde en for nogle år siden .altså justerbar nr pladeholder til under sædet.ps den er også lavet i 125cc og solgt fra dax shoppen i rødovre , så lidt nemmere at købe en motor hos palle hvis det er .han har også andre reservedele til dem , hvis daxshoppen eksistere endnu

• zoomer
    zoomer Tilmeldt:
    feb 2014

#12   28. apr 2020 Nå kan se at Daxshoppen har en motrac m3r 125cc MC til salg for 15000kr lige nu . og reservedele har han også , men de er lidt dyre smiley

Kommentér på:
Motrac

Annonce