{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
195 visninger | Oprettet:

Luna  B
Luna B
Tilmeldt:
25. jun 2023
Emner: 1

Motrac M5R {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået kig på en Motrac M5R men har svært ved at finde den rigtige. Jeg er selv ret lav og har derfor ret svært ved at finde ud af hvilke Motard/Offroad maskiner der ville kunne passe en på 1.60 ca. Forslag til andre i den stil med lav sædehøjde?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motrac M5R
  • #1   25. jun 2023 Der er ikke rigtig noget andet anbefalelsesvlærdigt i den kategori, i 50cc.

    Men vil sige dem jeg kender som har været 1,70-1,75 og har haft en aprilia sx har syns den var for lav til dem.

    Den er lavet til 14åerige franskmænd og italienere. Franskmæmd og italienere er en sjat lavere end danskere i gennemsnit.

    Maskinen er stadig høj for en på 160. Men det fleste profesionelle mx kørere er under 170, fordi de vejer mindre så de er hurtigst, og de kører på de helt høje maskiner.
    Det er bare et spørgsmål om at lære at sætte den ene fod ned når man stopper, istedet for at ku sætte begge fødder fladt i jorden som man kan på en minibike.
    Sku selv lige lære det da jeg begyndte at køre ofrroadere og motarder. Og jeg er over 180 men kan kun akkurat nå med tæerne hvis jeg ska ha begge fødder ned og røre.
    Jeg er over 180
    Billede til inspiration

    Hvis du har mulighed for det ville jeg anbefale at komme ud og prøve noget højt, og se om du ka overskue det eller om det skál være en monkeybike el.lign.


    profilbillede
Kommentér på:
Motrac M5R

Annonce