{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et simpelt vandhane armatur skift i køkken 500 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Montering af induktionskogeplade 500 kr.
  • Hjælp til at ligge gulv og samle køkken 205 kr.
  • Opsætning af pendel lampe i loft 700 kr.
  • Nedtagning og opsætning af gardiner - to lameller og en rullegardin 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  YAMAHA JOG
  • #1   13. jun 2019 Noget den pludselig er begyndt på efter den har kørt godt.
    Eller har du haft noget adskilt eller skiftet noget ud, og så er den begyndt på det efterfølgende?

• #3   14. jun 2019 Alt det her skete med den, efter at jeg ramte min luftfilterkasse så det der rør fra luftfilterkassen som går ind på karburatoren, var hoppet helt af kassen -
    Jeg piller så luftfilterkassen af, og får sat det på, men ændre med at filteret revner inde i kassen, men kan propper det stadig i, og så ender jeg med at lave hul i forsiden af kassen, hvilket jeg lapper med et stykke Gaffa.
    Kan det være jeg har ramt kassen som sidde på karbu og så har ramt studsen også?

• Jacob K
    Jacob K Tilmeldt:
    dec 2015

Følger: 1 Følgere: 5 Svar: 258
    #4   14. jun 2019 Den varmesætter sig vel bare gang på gang. smiley

• #6   14. jun 2019 Nyt cylinder kit?? Lær noget om tingene, før du skriver. Har lige haft den startet, og det dyserne og luftskrue + fordi mit luftfilter er hullet, så jeg skal have nyt fordi der er en helt masse med for meget luft og sådsn

• #7   14. jun 2019 Hvis du har kørt med det sådan så ja, så er der stor chance for din cylinder har taget skade..

Det er dig der burde lære at høre efter når folk der ved noget om tingene fortæller dig noget..

Kommentér på:
YAMAHA JOG

Annonce