{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
512 visninger | Oprettet:

Peter V
Peter V
Tilmeldt:
25. apr 2017
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4

Yamaha Neos 2007 brænder sikringer af {{forumTopicSubject}}

Hej Allesammen,

Håber der er nogen der kan hjælpe mig. Jeg har fået sat en ubegrænset ECU boks (kører nu 65km/t) i min Yamaha Neos af MC-Tuning (hvis i ikke kender dem kan jeg bestemt ikke anbefale dem). Efter at have kørt på den et par dage brænder den sikringer af hver gang jeg kører en tur. Den starter fint så det er først når jeg kører at den brænder dem af. Når jeg slukker knallerten er der ingen strøm og sikringen skal skiftes. Jeg har prøvet med sikringer op til 25a for at se om det var det men resultatet er det samme. MC-Tuning vil nu have penge for evt at fjerne boksen eller gennemtjekke systemet på trods af at det er dem der har lavet noget der ikke virker så vil lige høre om der er nogle af jer der kan fortælle hvor problemet kan ligge før jeg går til en anden mekaniker (hvis nogen kan anbefale nogen i københavns området ville jeg være glad) :).


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha Neos 2007 brænder sikringer af
  • #1   14. dec 2018 Du har vel selv den originale ecu prøv at montere den for det kan nemt være den det er galt med

  • Peter V
    Peter V Tilmeldt:
    apr 2017

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #2   14. dec 2018 De sagde at den gamle ECU skulle side på samtidig med den nye så den er ikke fjernet. Lyder det mystisk? Jeg ved desværre ikke hvordan man monterer sådan en ECU, har kun prøvet at skifte sikringer og det er det. Mon der findes en guide?


  • #3   14. dec 2018 det forstår jeg ikke hvorfor for enten skifter man ecu fejler omprogrammere den originale eller det er sådan man gør på Aprilia

  • Peter V
    Peter V Tilmeldt:
    apr 2017

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #4   14. dec 2018 Nej det var også sådan jeg havde forstået at man gør, altså skifter ECU boksen helt. Og så også programmere den. Er det altid nødvendigt at programmere en ECU på en scooter eller monterer man dem bare? Og hvordan kan man evt omprogrammere den?

Kommentér på:
Yamaha Neos 2007 brænder sikringer af

Annonce