{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki dm50
  • #2   2. dec 2018 rolig nu tt 8 ud af 10 kan ikke høre forskellen på om den drukner eller der får for meget

  • #3   2. dec 2018 Ok tak men min nål er indstillet som helt magret skal jeg sætte den ned og sætte en støre dyse i?

  • #4   2. dec 2018 Du skulle måske istedet kigge på hvor den får luft fra hvis den kan køre med blokeret luftfilter. Pakdåserne pappakninger eller gummistuds

  • #5   2. dec 2018 Så jeg skal altså tjekke om alle pakningerne der har noget med luftfiltrert at gøre?

  • #6   2. dec 2018 Nej alle pakninger der har med forbrændingen af gøre. Den kan få luft til krumtaphuset via pakdåserne ved krumtappen og pakningen i samlingen af krumtaphuset. Den kan få luft ved bundpakningen og ved studsen mellem cylinder og karburator og den kan få luft hvis luftfilteret er utæt. Men det er de andre der er mest relevante. Hvis din nål er hævet så får den ikke mager men fed. Sæt den i en mellemhøjde som udgangspunkt

  • #7   3. dec 2018 Køb en dåse med dieselstarter og lad din gaffatape sidde på luftfilteret.
    Så lader du den holde i tomgang, når motor og udstødning er kold og så sprøjter du dieselstarter rundt om studsen og bundpakningen.

    Hvis den stiger i omdrejninger så suger den falsk luft.

    Du kan også vælge at pakke cylinder og studs om og se om det ændre noget.
    Hvis nålen er sænket helt, så er du da en kvajpande, hvis du selv har gjort det.
    Så har du tydeligvis ændret på noget du ikke forstår noget af.




    Eller du kan gøre det bedste overhoved:
    Fortælle os hvilken opsætning du kører med.


Kommentér på:
Suzuki dm50

Annonce