{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
155 visninger | Oprettet:

Yamaha fs1 2 gear {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har en Yamaha få 1 2 gear knallert. Jeg har arbejdet på den i stykke tid nu, men er komme på et problem. Tænkte om der var nogle der kunne hjælpe mig med det. Den har det problem at, den ikke har særlig mange kræfter i sig. Den virker helt fint når jeg skal starte den imens den er i fri gear. Men så snart jeg sætter den i 1 gear og skal i gang, har den ikke rigtig kræfter til at trække mig eller knallerten. Men når jeg sætter den op på støttebenet og gasser op, kan den sagtens.

Kommentarer på:  Yamaha fs1 2 gear
  • #1   7. nov Hvilken dyse sidder der i kaburatoren og hvilken cylinder, udstødning og karburator har du på?

• T.T
    T.T Tilmeldt:
    maj 2012

Følgere: 14 Emner: 3 Svar: 2.559
    #2   7. nov Tjek om platinerne er justeret rigtigt, tændingstidspunkt er fra ny 1.8mm før top og ved fuld åben platiner er der 0.30-0.35mm imellem dem.

Hvordan har cylinder/stempel/stempelringe det ? Endegabet på ringene når de er løst sat ned i cylinderen bør helst være mellem 0.15-0.30mm, er det meget over det så skift dem og eventuelt også stempel.

Er den i lovlig trim ? 5.2mm indsugningsplade og 10mm karburator og lovlig udstødning ?

• #3   7. nov Der er blevet sat en ny platin og den er blevet indstillet på 0,35 mm. Der er også kommet et nyt tændrør, stempel, stempelringe og ledningsnet. Det er den originale udstødning og karburator. Der er måske en lille utæthed nede ved cylinderen, så tænker at måske godt kunne være det.

• #4   7. nov Tjek pakningen.

Kommentér på:
Yamaha fs1 2 gear