{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
398 visninger | Oprettet:

Yamaha fs1 2 gear {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg udset mig en rigtig flot yamaha 2 gears til daglig brug

Ville bare høre jeres oplevelser med knallerten er det en god hverdags knallert?

Ham der havde den før har fået den op på de 70kmt men siger at han har dele til at gøre den lovlig igen

Kan knallerten holde til den slags tun eller vil det volde mig problemer i fremtiden?

Vil helst ikke have alt for mange problemer med den??

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha fs1 2 gear
  • #1   21. okt 2022 da jeg kørte fs1 var det dog en 4 gear men den gik 120 på toppen men kører mest 80 ca det holde den til de måneder jeg kørte på den du behøver jo ikke at køre fuld gas heltinden men det er en træls maskine at køre på det er jo 6v system så ikke meget lys trommelbremser så du skal tænke over bremselængden du skal altid have en taske med hvis du skal have noget med og du skal heltinden være bange for at den bliver stålet

  • #2   21. okt 2022 Det er et køretøj fra 80erne, så den er 40 år gammel.
    Du kan forvente at der er rigtig mange gevind der ødelagte.

    Du bør helt klart starte ud med at få en anden person til at holde knallerten stående oprejst, med styret pegende fremad.
    Så sætter du dig på hug bag ved den og ser om baghjulet flugter med knallertens stel og med forhjulet.

    Yamaha FS1 2 gear er ikke så stærk i stellet.
    Du bør også se efter om stellets nummer er meget synligt og at motorens nummer er meget synligt.
    Hvis begge dele ikke er tydelige og læsbare, så køb noget andet.


  • #3   22. okt 2022 hvad jeg oplever med Yamaha knallert med alt erfaring. så er det noget lort. alle modeller. Yamaha kan ikke lave noget ordentligt 50cc knallert... synes ikke de er særlig pålidelig. de køre da fint når de køre kan man også sige. så heller en pik maxi. selvom det er et forfærdeligt køretøj. larmer meget. men den er da pålidelig. har selv kørt daglig på sådan en. puch ms 50 er den bedste af dem alle.
    men hvis du holder i offentligheden selv låst fast til noget. så bliver den helt sikkert stjålet. så køb noget scooter pis til daglig istedet. og en veteran til sommer hvor den ikke skal parkeres i offentlig by'er osv. medmindre du gerne vil have den bortført af en tyv. smiley hvis den kan holde i fred og ro og du godt kan lide sådan en Yamaha 2 gear så køb da en. den er ikke ringere end scooter tværtimod. men stadig ikke god. når det er sagt er der Yamaha fan boys derude som mener det omvendte. men når de ikke aner bedre så er det jo klart det bedste... smiley men husk på alt gammelt er bedre end nyt. ligemeget hvad. smiley


  • #4   22. okt 2022 #3
    De kørte skide godt og holdt også godt i slut 90erne.
    Det eneste fokus var på platinerne, som havde det svært med det store tun.
    Man SKULLE købe originale platiner eller japansk kvalitet.
    Ellers så kørte man ikke mange km.

    Skulle jeg have en gearknallert idag, så havde jeg valgt en med en Derbi D50B0 motor. Aprilia, Derbi eller Gilera.


  • 30kmt??
    30kmt?? Tilmeldt:
    jan 2023

    Følger: 1 Svar: 2
    #5   21. sep 2023 Jeg kører på en 4 gear til hverdag og det har jeg snart gjort i et år. I alle slags vejr forhold.
    Den har 44.5 cylle og self 16.16 og luhac og alt det der. Den laver en topfart på lidt over 80 og trækker som en hest. Men det handler om at passe godt på den. Det har jeg ikke gjort så godt?? jeg har kørt på flere mtb baner sammen med gutterne og skove, grusveje der er ikke er blivet fikset siden den blev lavet.
    Så jeg har selvfølgelig stødt ind i nogle problemer. Men hvis man kører ordenligt og ikke fuld hane hele tiden. Så er den fin


Kommentér på:
Yamaha fs1 2 gear

Annonce