{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
387 visninger | Oprettet:

Ciao vil ik starte {{forumTopicSubject}}

Hejsa jeg har fået mig en ciao her for 3 dage siden og jeg har ikke lavet andet end og bikse med den, jeg har skiftet bund og toppakning renset karburator fint nyt benzin på nyt Benz filter, cyllen for Benz vådt tændrør, udstødning også skiftet luftfilter også skiftet cylle gjort ren og tjekket igennem, der er kompression og tændrøret har også en god solid gnist, Ved ikke om det er rigtigt det jeg gør haha har aldrig haft en ciao, men jeg trække den lille pind ud omme ved bagdækket så motoren køre rundt sammen med bagdækket, så løber jeg den godt op i fart hvor den praktisk talt lyder som om den er startet, men den kan ikke tage gas overhovedet der sker intet når jeg drejer på håndtaget, når jeg så stopper med og løber, så stopper motoren også med at køre rundt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ciao vil ik starte
  • #1   15. aug 2018 Opdatering har nu fået gang i den på en måde, hvis jeg løfter baghjulet over jorden og skruer tomgangsskruen helt i bund og står og gir fuld gas med mellemrum kan jeg holde den i gang men så snart bagdækket rammer jorden eller jeg ikke giver fuld gas så dør den igen, og bare lige for at være sikker den lille pind man hiver ud omme ved baghjulet den er nødvendig for at starte den ikke også?

Kommentér på:
Ciao vil ik starte

Annonce