{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.205 visninger | Oprettet:

VESPA CIAO; STARTER IK!!!!! HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Hej gutter. Min ciao som jeg har fået samlet vil ikke starte, den har dog kørt en smule da vi har fået liv i den. men nu er den helt død. Vi har rodet og indstillet tændingen perfekt som der står skrevet med 0.45 platinafstand og notgang står ud for fiberklods på platiner, som står skrevet.
Tændrøret er vådt og den skyder ud af udstødning og kaburatoren når vi prver at starte den, men den forsøger slet ikke at starte.
motoren har gået en smule efter vi havde samlet den man nu kan den intet, så jeg forstår intet af det hele. kompression er helt fin.
not er trykket en anelse men er stadig fint i notgangen, så det kan ikke ha flyttet sig.
Det hele gik skidt efter koblingen fik rystet sig løs. den er dog blevet spændt efter me loctite

motoren gør følgende
--

skyder ud af kaburator og udstødning
gnistre mellem platiner ikke for stor gnist og heller ikke for lille
tændrør er vådt og gnister fint og blåt, der er prøvet med forskellige tændrør og fra en knallert hvor det virker.
platiner, kondensator og nu nyt tændrør er skiftet.
dyser i kaburator er der skiftet imellem og den er renset helt flere gange



Vi tror det hele ligger i et problem i tændingen
--


noget vi ikke forstår er at kredsløbet nede i tændingen siger at der er kontakt mellem platinerne selvom de er åbne. det er rød ledning, altså fødespolen som skaber disse problemer, da vi har forsøgt at pille den røde af og måle os frem til det med multimeter.


håber på at der er nogle der kan hjælpe os med problemet da vi nu har brugt snart 4 dage på det hele.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VESPA CIAO; STARTER IK!!!!! HJÆLP
Kommentér på:
VESPA CIAO; STARTER IK!!!!! HJÆLP

Annonce