{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
442 visninger | Oprettet:

Scooter virker underligt? {{forumTopicSubject}}

Hej købte en brugt Pgo hot 50 i slutningen af december, den har kørt godt, jeg skiftet olie men, jeg kørte en tur og kom til at køre den tør for benzin, den stoppede prøvede at hælde ny benzin på men ville ikke starte, kickstarteren begyndte at opføre sig underligt (den kom ikke automatisk tilbage og begyndte at blive hårdere) Valgte at oplade batteriet istedet da den tidligere ejer bare havde den til at stå stille, dagen efter testede jeg el start men det virkede ikke det lyder som om den bevæger stemplet men alligevel starter den ikke, havde tjekket tændrøret og det var ikke vådt, så det var godt. har læst et par feeds om når en scooter kører tør og der stod den bare skulle stå lidt og så skulle den have mange gange på kick, jeg fik den endelig startet med kick, men el virker stadig ikke, kørte en tur men bemærkede at der var en raslen da jeg nåede over de 30 - 40 men den kører ligesom før godt men den lyd lyder bare ikke godt smiley

Kan den have slugt alt det skidt der lå i bunden af tanken og kommet ned i karburatoren, skal jeg så bare rense den? Kick virker stadig underligt? Kickstarten mangler nok lidt olie ellers er fjreden brugt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Scooter virker underligt?
Kommentér på:
Scooter virker underligt?

Annonce