{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
490 visninger | Oprettet:

Umuligt at få tryk på bagbremsesystem (SX50 '07) {{forumTopicSubject}}

Kære SG.
Jeg har nu brugt omkring 10 timer, hvor jeg prøver at få tryk På bagbremsesystemet på min sx50. Men jeg kan simpelthen ikke få nogen modstand i pedalen.
Overvejer lidt hvilken størrelse muggert den skal smadres med, eller om jeg skal kaste lighter eller tændstik i tanken på den..... smiley
Det tyder på at der er et læk hvor luft suges ind, men jeg har testet med sæbevand over det hele, så det ser ud til der kun er det luft der allerede er derinde fordi jeg har haft det skilt ad.
Jeg tror at det højst sandsynligt har noget at gøre med, at bremsecylinderen ikke suger noget bremsevæske fra reservoiret. Når man udlufter og der kommer væske ud af udluftningsskruen, suges der altså ik noget nyt væske fra resouvoret.

Ting jeg allerede har prøvet udover det jeg har skrevet allerede:
-udlufte lortet (åbn udluftningsskrue, tryk pedalen langsomt ned til i bund, luk skrue, gentag...
-rense hele mastercylinder og det lille hul hvor der kommer bremsevæske ind fra resovoiret, med nål for at fjerne skidt, og trykluft)
-omvendt bremsevæskepåfyldning (åbn udluftningsskrue og sæt slange på, sæt slange på kanyle med bremsevæske, tryk kanyle ned imens man trykker på pedalen mange gange)
-åbn udluftningsskrue og blæs trykluft ned igennem systemet fra resovoiret (skete ik en skid)
-løft baghjulet højt op så udluftningsskruen er højeste punkt (ingenting....)
- to nye udluftningsskruer (smadrede gevindet på den gamle skrue ved at stramme for meget) (har testet med sæbevand det er tæt)
-skil hele bremsesystemet (undtagen kaliberen) og fyld det op med væske. (Have kortvarigt tryk her, men så gik det væk fordi jeg havde skidt der hvor udluftningsskruen sad så det var utæt
-rens udluftningsskrue og dens siddeplads
- være ekstremt frustreret over at det ikke virker

Håber i kan hjælpe. Ellers er det sgu nok enten mig eller den der tager skade snart ahah

God vinterferie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Umuligt at få tryk på bagbremsesystem (SX50 '07)
Kommentér på:
Umuligt at få tryk på bagbremsesystem (SX50 '07)

Annonce