{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
325 visninger | Oprettet:

Johannes H
Johannes H
Tilmeldt:
9. jul 2017
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10

intet livstegn {{forumTopicSubject}}

Ang generic race gt 50
Jeg syntes efterhånden jeg har førsøgt alt... Er dog selv fra tiden hvor vi kørte yamaha 4g. Puck maxi osv... Nu er det min søns tur, og ja der er nok sket noget med knallerterne siden..
Jeg har en fin gnist på tændrøret og holder jeg hånden for indsugning kommer der benzin på fingrene.
Har yderligere forsøgt med diesel start, men kan stadig ikke få den startet håber der er nogen derude der har et bud på hvad der kunne være galt??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  intet livstegn
  • scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

    Følgere: 23 Svar: 2.502
    #1   11. jul 2017 Tjek om membranen under indsugningsstudsen holder tæt.

  • Johannes H
    Johannes H Tilmeldt:
    jul 2017

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
    #2   11. jul 2017 Ja oki. Godt bud.. Den sider så med 4stk 6mm bolte hvor den ene så er "plumberet" med et rundt hoved. Er det meningen at jeg skal bore den ud så?

  • #3   11. jul 2017 Det kan være en knæk boldt hvor hovet knækkes af når den er strammet, nogle bruger også torx skruer hvor der er en tap i midten men man kan købe bits som der passer til den type sikkerheds torxs.
    Hvids det er en knæk boldt så skal hovet enten bores af eller også prøv med en tang.


  • Johannes H
    Johannes H Tilmeldt:
    jul 2017

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
    #4   11. jul 2017 Ok. De 3 er unbrako og den 4. kan jeg måske bedst forklarer som "pop-nitte" hvor hovdet er helt galt...
    Men oki, jeg må nok bore den ud, og evt lave et nyt gevind..


  • scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

    Følgere: 23 Svar: 2.502
    #5   11. jul 2017 Du kan save med en nedstryger og bruge en fladskruetrækker.
    Eller bore et hul og banke et torxbit i så den sidder fast.


  • Johannes H
    Johannes H Tilmeldt:
    jul 2017

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
    #6   11. jul 2017 Tak for den lille tip;);)??

  • #7   12. jul 2017 Hvis du ender med at bore den - så behøver du jo ikke bore helt ned i gevindet - det er bare hovedet der skal bores væk - sikkert med et 7mm bor alt efter hvor centreret du får slået kørnerprikken. På den måde efterlades der så et lille stykke bolt, svarende til tykkelsen på membran flangen, som du så bare griber om og skruer ud med en passende tang.

  • Johannes H
    Johannes H Tilmeldt:
    jul 2017

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
    #8   12. jul 2017 1000 tak for hjælpen Flemming. Gode tips kan vi aldrig få for mange af ????

  • Johannes H
    Johannes H Tilmeldt:
    jul 2017

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
    #9   12. jul 2017 Når så jeg står med en membran i hånden.. Er der så også et tip til at checke om den virker?

  • scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

    Følgere: 23 Svar: 2.502
    #10   12. jul 2017 Hold den op mod en lamp og se om der kommer lys i gennem og om bladene er revnet eller noget.
    Den skal holde tæt så trykke ikke kommer baglæns.


  • Johannes H
    Johannes H Tilmeldt:
    jul 2017

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
    #11   13. jul 2017 Havde membranen i hånden i aftes. Og den ser rigtig fin ud. Så den er monteret igen... Tager jeg meget fejl, hvis jeg har en mistanke om at det kan være "cdi-boxen" som driller mig.. Jeg får ikk så meget som en lille prut fra den når jeg prøver at starte... Tænker måske dér er en fejl i tæmning tidspunkt?

  • Johannes H
    Johannes H Tilmeldt:
    jul 2017

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
    #12   20. jul 2017 Vil lige slutte denne tråd af med at fejlen blev fundet. Det hviste sig, at den tidligere ejer, havde vendt stemplet forkert, og derfor var ringene blevet gnasket i smadre...

Kommentér på:
intet livstegn

Annonce