{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.911 visninger | Oprettet:

Kymco Agility starter ikke! Gode råd søges! {{forumTopicSubject}}

Hej Gutter

Jeg er endt lidt i en blindgyde!
Jeg har en Kymco Agility 50 som ellers har kørt fint, men en dag begyndte den at sætte ud, og køre dårligt, og nu vil den ikke starte.
Der er gnist på, og jeg har prøvet med et nyt tændrør - Den får også benzin, men der er ikke liv i den selv om jeg kører længe med starteren..
Luftfilter er renset, og jeg aner sq ikke hvorfor der slet ikke er liv i den !!
Forslag?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kymco Agility starter ikke! Gode råd søges!
  • #1   29. maj 2017 Er ventiler stillet på den? Ellers kan de blive umulige at starte?

• #2   29. maj 2017 Nej, den kørte jo fint indtil den holdte med det, så jeg antager ikke at der burde være et problem med indstilling, men må nok hellere tjekke det.
    Men den er godt nok pakket ind så den ikke er nem at komme til...

• #3   29. maj 2017 De klirrer kraftigt når det er tid ellers kan jeg ikke lige komme på noget uden at stå med den

• scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

Følgere: 23 Svar: 2.501
    #4   29. maj 2017 Hvordan satte den ud?
    Du kan bruge hånden på kickstarteren og mærke om der er kompression eller om det er lige let hele tiden.
    Når du starter så kør på elstarteren og drej gashåndtaget langsom og lyt og se om den er ved at starte når du drejer på en bestemt måde.
    Prøv også og pump gashåndtaget, f.eks. 10-20 gange hvor du ikke bruger elstarter også kør med elstart og pump mere og se om det hjælper.
    Det er ikke så svært at måle spillerum på ventiler du skal bare have ventildækslet af og så det de rette søgerblade. Så gør det når du får mulighed for det.
    Tjek motorolieniveau.
    Rens karburatoren grundigt.

Hvis alt ser ok ud så bare bliv ved og ved så starter den sikkert på et tidspunkt.

Du kan eventuelt lave en optagelse hvor du prøver forskellige ting så vi kan høre motoren.

Kommentér på:
Kymco Agility starter ikke! Gode råd søges!

Annonce