{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.850 visninger | Oprettet:

Mr R
Mr R
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Problemer med Kymco Agility El-starter {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Min Kymco Agility 50 fra 2007 kan ikke starte med El-starteren. Hvordan får jeg det fixet?

Jeg har selvfølgelig tjekket batteriet, og ledningsnettet, og alt ser ok ud. Er der noget jeg har overset? Når jeg trykker på el-starteren, så kan jeg kun høre et kliklyd nede ved motoren og intet andet.

Den virker dog fint nok med kickstarteren, men vil gerne have at el-starteren virker.

Har søgt på nettet osv, men kan ikke finde noget svar nogen steder. Nogen der kan hjælpe?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer med Kymco Agility El-starter
  • #1   24. maj 2013 Lyder som defekt start motor, de er ikke ret stærke på agillity og super 8
    (link fjernet)

• Mr R
    Mr R Tilmeldt:
    maj 2005

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   25. maj 2013 Sikker? Synes den ellers ser helt fin ud. Tændrøret ser ellers godt gammel ud, kan det have noget med det at gøre?

• #3   25. maj 2013 Ikke at den kun klikker... Men er du sikker på du har strøm nok på batteriet?

• #4   19. jul 2013 hej, jeg havde samme problem med min Kymco agility 50, så jeg kørte den til forhandleren, og han fandt en løs forbindelse i ledningerne, og den har fungeret med el-starter lige siden.

Kommentér på:
Problemer med Kymco Agility El-starter

Annonce