{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
694 visninger | Oprettet:

Vil ikke tage gas {{forumTopicSubject}}

Jeg satte lige en større dyse i på min rx50 i forbindelse med anden udstødning den kørte så lidt men døde så på en lille tur som om der ikke var mere benzin på(Der var rigeligt)
da jeg så fik trukket hjem sæt den gamle dyse i igen kan jeg kun lige få den i gang i tomgang hvis jeg ikke rører gassen med det samme jeg rør håndtaget dør den.
der er fin tænding på nogen der har en idé hvad det kan være har renset karburator.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil ikke tage gas
  • #1   27. aug 2015 Kunne tyde på en død cylinder..
    Hvis det ikke virker at rense karburator (stiv pensel og trykluft), så tjek din cylinder og stempel..


  • #2   27. aug 2015 tror jeg har fundet problemet havde købt noget dyrt flydende pakning ved en scootershop der skulle være bensin fast men nu da jeg lige fik pille membranen ud sad der store klumper af pakning fast mellem bladene så den får de lige i hovedet tilbage for den er på ingen måde bensin fast

  • #3   27. aug 2015 Hvis der sidder klumper, så ER det jo netop benzinfast..
    Hvis ikke det var ville det blive flydende og smelte væk..

    Dit problem er nok nærmere at du har proppet alt for meget på.
    Eller ikke affedtet pakfladerne inden montering.
    Så kan den nemlig skyde pakningen ud, eller suge den ind..

    Hvad er det for noget pakning?


  • #4   27. aug 2015 nu arbejder jeg med maskin montage i eget firma så ved godt hvordan man pakker og pakning opføre sig (-:
    nej benzinen havde opløst pakningen så den var blevet til helt småt smattet smulder der så var løbet ud og havde pakket sig i membranen.
    lavede en lille test og tro mig det var på ingen måde benzin fast men det kan jo skyldes en enkelt fejl batch nu bliver det ihvertfald returneret


Kommentér på:
Vil ikke tage gas

Annonce