{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
626 visninger | Oprettet:

Maxi går ud {{forumTopicSubject}}

Hej SG
Jeg har lige købt en Maxi K fra 70.
Den kører sådan set fint, i et par minutter, hvorefter der kommer lidt mislyde fra cyllen, hvorefter den går ud. Kan tænde den igen et minut efter, og køre i mellem 2 og 10 minutter, før det sker igen.
Nogle gange "popper" den fra cyllen, andre gange giver den lidt kliklyde.
Nogle idéer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Maxi går ud
  • #2   6. maj 2015 Hm. Synes ikke der er et Bogstav efter, stelnummeret står ellers flot.
    Men ved det er en E50, og de tal der stod var: 5725995

• #4   6. maj 2015 Det var bare det jeg fik oplyst da jeg købte den smiley

• #6   6. maj 2015 Jeg er for den sags skyld lidt ligeglad om den er fra 70 eller 90 smiley Vil bare gerne have den nogenlunde ordenligt ud og køre, men jeg så lige, at udstødninget ikke sad ordenligt fast, så jeg vil starte med ny pakning dér.

• Emil Ø
    Emil Ø Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 403
    #8   6. maj 2015 Hvordan lyder den når du gir den gas tager den fint omdrejninger eller er den lidt sløv og hvordan står den i tomgang er den høj eller lav?

• #9   6. maj 2015 I tomgang gasser den nogen gange op af sig selv, andre gange går den ud, det styrer den lidt selv smiley
    Når jeg lige har tændt den og kører ud, lyder den som den skal, selvfølgelig med sløvt maxi-optræk, men når jeg først er oppe i fart er der intet at sige. Så kan jeg køre en kilometer eller to, hvorefter den begynder at brokke sig, hvorefter jeg kan tænde den et minut efter på kickstarteren.

• Emil Ø
    Emil Ø Tilmeldt:
    jul 2013

#10   6. maj 2015 Få indstillet din tænding som det første vis det ikke virker så indstil karburator vis dette heller ikke virker så tjek efter lækager

• #11   6. maj 2015 På lørdag får jeg tjekket op på det hele.
    Men sidder et maxi udstødning løst på forrøret? Fordi mellem forrøret og det tykke af udstødningen kan jeg mærke luft når den er tændt.

• Emil Ø
    Emil Ø Tilmeldt:
    jul 2013

#12   6. maj 2015 Den er delt der så du skal have en ny pakning men det burde ikke gøre at den opførte sig sådan

• #14   6. maj 2015 MoonLight, gav det dig problemer svarende til mine?

• #16   6. maj 2015 Så mit mål for lørdagen er, at få skiftet pakninger i hele maskineriet, renset og indstillet karburatoren og indstillet platinerne. Så må vi se om det ikke gør godt (Y)
    Tak for hjælpen

• #17   7. maj 2015 vis det ikke hjælper med indstille af karburatoren og tændning,så ville jeg skifte kondensatoren
    men køre du med rund eller firkantet karburator?

Kommentér på:
Maxi går ud

Annonce