{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
308 visninger | Oprettet:

Kevin J
Kevin J
Tilmeldt:
20. okt 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Starter men ingen strøm? {{forumTopicSubject}}

Min apollo orion har lidt problemer med strømmen. Den starter og køre fint, men der er intet lys i lygte eller digital speedometer. den har haft svært ved at holde på strømmen men lygten har hele tiden virket når motoren køre. nu virker intet af strømmen.
Den er to måneder gammel.
kørt lige under 200 km
har svært ved at oplade batteri og ligeså med at holde på strømmen.
Ideer til hvad det kan være vil blive sat pris på, så jeg ikke skal i gang med den helt store jagt og skille for meget ad.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Starter men ingen strøm?
  • Kevin J
    Kevin J Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #2   26. mar 2015 Altså min fætter købte den uden garanti for 7000,-
    Jeg ved at den havde gået 0 km og var splinterny.
    Dog mener jeg den er fra 2006 og havde stået i udstillingsvindue ind til for 2 måneder siden da han købte den.
    Ved ikke om det er fordi at forhandler bare stak alle pengene i lommen ( Sort )
    Eller om det er på grund af årgangen at den blev solgt uden garanti.


  • scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

    Følgere: 23 Svar: 2.502
    #3   26. mar 2015 Ja ned til forhandleren, den skal jo også have nummerplade og forsikring.
    Men hvis du mener den er fra 2006 og den har stået med afladt batteri så kan det være den skal have et nyt batteri. Men du kan da prøve og oplade det der sidder i og se om det vil tage imod og holde en opladning.
    Lad det stå 1 time efter opladning og mål så hvor mange volt det har.


  • #4   26. mar 2015 En butik kan ikke sælge en vare og ikke give nogen ganti/reklamations ret på en ny vare, jeg ville kontakte forbruger klage nævnet hvids de ikke vil hjælpe.
    Jeg er godt klar over at det er butikkens grossist der i sidste ende skal dække den defekte vare, men det er også butikken der skal kontakte leverandøren og ikke kunden.


  • Kevin J
    Kevin J Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #5   26. mar 2015 han gjorde det meget klart at det var en privat handel vi / min fætter lavede.
    Og det har jeg det sådan set også fint med, vil bare gerne finde problemet.
    Batteri er blevet skiftet.
    men selv om batteriet var dødt skulle forlygten stadig lyse når motor er tændt.
    Har måske en ide om at det kan være en sikring eller et kabel/stik der er gået løst.


  • scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

    Følgere: 23 Svar: 2.502
    #6   27. mar 2015 Er batteriet blevet opladt ?
    Hvor mange volt måler det ?


Kommentér på:
Starter men ingen strøm?

Annonce