{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skifte dæk
  • #1   27. jan 2015 Hvilket som helst dæk center, eller det lokale auto værksted..

IKKE Thansen.. smiley

Et godt råd er at købe et mærkevare dæk, da de få penge du kan spare på dæk, vil blive spist op af lapninger og hurtigere slid. smiley

• #2   27. jan 2015 Man kan godt selv skifte dem smiley bare helvedes svært smiley

• #3   27. jan 2015 Ralle, hvorfor ikke få den skiftet ved T-Hansen :D? Det er et dækskift der er snakke om ;)... Noget så simpelt kan de vel finde ud af. Jeg har i hvert fald fået skiftet hos dem til bil flere gange. Uden den mindste skramme, som jeg til gengæld og ironisk nok har fået ved dækcenteret Super dæk? smiley

• #4   27. jan 2015 Jeg har ringet til dækcentret, og de gør det gerne for 100kr per dæk, så er det super smiley Jeg kan bare aflevere mine fælge med de gamle dæk på, ikke?

• #5   27. jan 2015 Ja, man skukke jo mene det var en virkelig simpel opgave, og det er det skam også med det vlrktøj de har til rådighed.

De skulle bare bruge 5 forsøg, på at sætte et dæk på en jog fælg, før det kunne holde tæt.
    Fælgen lignede lort efterfølgende..

Det er jo konfirmander de har ansat.
    De ander hverken hvad de snakker om, eller hvad de laver.
    - Det er dog ikke deres skyld, men oplæring koster jo tid og penge..

• #6   27. jan 2015 Jo, du giver dem bare fælgene med dæk.. smiley

• #7   27. jan 2015 Det er med afbalancering og det hele, ikke? smiley

• #8   27. jan 2015 Normalt afbalancere man ikke scooterfælge.
    Men hvis ikke det er med ny ventil (hvilket jeg tror det er), så bed om at få en ny i..

• #10   27. jan 2015 Har selv været i gang som mekaniker, og også på et dækcenter, så ved udmærket hvor let det er... Men kan så fortælle dig, at i hvert fald hos den T-Hansen der ligger her i området, er der ikke en enkelt der er en dag under 18. Kender de fleste hos dem, og derfor kan jeg sige det. Så det med at de har konfirmander, er ikke helt sandt (og ved det var lidt overdrivelse i meningen).

Og at de ikke aner hvad de laver, så hav lige i tankerne de IKKE er uddannede mekanikere, men har udelukkende været på en eller anden skole, som et led i deres uddannelse. Og tro mig, den skole er ikke alt for fornuftig. Der skulle (som jeg har hørt) være tænkt mest på pengene, frem for uddannelsen...

Er personligt ved at få spat, når jeg kommer ind og høre en eller anden, enten 15 årig knægt eller 45 årig stå og svine en ansat til, over de ikke har fået den rigtige del til deres gamle kneppede scooter eller corolla! Folk kan ikke sætte sig ind i at de har slået det op, og derfor deres system der er fucked, og ikke de ansatte...

Undskyld for et lille vredes udbrud i til forum ;)...

• #12   27. jan 2015 Det eneste jeg har købt til min gamle golf, er bremser lige inden jeg skulle af med den ;)..

Vi kan godt blive enige om at på mange varer er det ikke ligefrem kvaliteten der er i højeste prioritet! Men når man kommer ind og handler hos dem, forstår jeg ikke at de ansatte skal have en halv times skideballe af en eller anden der ikke engang selv har forstand på det :)!

Havde T-Hansen haft ting jeg skulle bruge til min gamle golf, havde jeg nok købt dem der. Men rørføring, intercooler, større turbo og alt det, har de desværre ikke :D....

• #14   27. jan 2015 Det kommer meget an på hvad jeg skal have, om jeg handler hos t-hansen eller andre steder :). Men det er da kun lige hvis jeg står og mangler noget nu og her. Hvis det skal være billig er der e-bay, og kvalitet bliver handlet hos den rigtige reservedels pusher smiley

• #15   27. jan 2015 # 10 ->

18 år, og ingen for for teknisk viden, og kun en 9. klasse, er det samme som konfirmander for mig smiley
    - Selvfølgelig arbejder der ingen konfirmander der, det ved jeg godt smiley
    Som du siger, er de netop ikke uddannede, hvilket jo er latterligt, da de skal have en for for viden, for at kunne yde optimal kundeservise.
    Det er nu ikke altid det er systemet der fejler, jeg har før i tiden måtte bytte ting, både fordi de ansatte har hentet noget forkert på lageret, eller fordi delene er af så ringe kvalitet.

Jeg sætter ALDRIG mine ben i en af deres butikker igen.
    - Det har kostet alt for mange penge, og alt for meget tid, til jeg gider bruge dem til noget som helst.. smiley

• #16   27. jan 2015 #11 ->

Deres Castrol produkter koster da omkring det dobbelte af hvad jeg plejer at give.. smiley

Skal du bruge Castrol, så vælg Landberg.dk
    Thomas (Landberg) der ejer Landberg.dk har prisgaranti, og han VED hvad han snakker om smiley

• #17   27. jan 2015 #12 ->

Du skriver Thansen desværre ikke har turbo, og IC.. ?
    Det er satme da kun en god ting, for hvis disse dele er af lige så ringe kvalitet, er det da først vi kan snakke om store udgifter smiley

• #18   27. jan 2015 Ralle, har du fuldkommen ret i. Godt nok tog ladetrykket livet af den, men hellere det end en halv mølle banket i stemplerne :D...

Kommentér på:
Skifte dæk

Annonce