586 visninger
|
Oprettet:
Skifte dæk {{forumTopicSubject}}
Hej SG.
Mine dæk er rigtig slidte efter 19.000km. Jeg har kigget på nogen dæk, men jeg har ikke selv mulighed for at skifte dem. Hvilke muligheder har jeg?
jul 2011
Følgere: 112 Scootere: 1 Emner: 8 Svar: 12.296
IKKE Thansen..
Et godt råd er at købe et mærkevare dæk, da de få penge du kan spare på dæk, vil blive spist op af lapninger og hurtigere slid.
jan 2013
Følger: 36 Følgere: 43 Scootere: 1 Emner: 34 Svar: 536
feb 2008
Følger: 32 Følgere: 32 Scootere: 1 Emner: 89 Svar: 463
sep 2014
Følger: 1 Følgere: 92 Scootere: 1 Emner: 108 Svar: 1.380
jul 2011
De skulle bare bruge 5 forsøg, på at sætte et dæk på en jog fælg, før det kunne holde tæt.
Fælgen lignede lort efterfølgende..
Det er jo konfirmander de har ansat.
De ander hverken hvad de snakker om, eller hvad de laver.
- Det er dog ikke deres skyld, men oplæring koster jo tid og penge..
jul 2011
sep 2014
Følger: 1 Følgere: 92 Scootere: 1 Emner: 108 Svar: 1.380
jul 2011
Men hvis ikke det er med ny ventil (hvilket jeg tror det er), så bed om at få en ny i..
feb 2008
Og at de ikke aner hvad de laver, så hav lige i tankerne de IKKE er uddannede mekanikere, men har udelukkende været på en eller anden skole, som et led i deres uddannelse. Og tro mig, den skole er ikke alt for fornuftig. Der skulle (som jeg har hørt) være tænkt mest på pengene, frem for uddannelsen...
Er personligt ved at få spat, når jeg kommer ind og høre en eller anden, enten 15 årig knægt eller 45 årig stå og svine en ansat til, over de ikke har fået den rigtige del til deres gamle kneppede scooter eller corolla! Folk kan ikke sætte sig ind i at de har slået det op, og derfor deres system der er fucked, og ikke de ansatte...
Undskyld for et lille vredes udbrud i til forum ;)...
feb 2008
Vi kan godt blive enige om at på mange varer er det ikke ligefrem kvaliteten der er i højeste prioritet! Men når man kommer ind og handler hos dem, forstår jeg ikke at de ansatte skal have en halv times skideballe af en eller anden der ikke engang selv har forstand på det :)!
Havde T-Hansen haft ting jeg skulle bruge til min gamle golf, havde jeg nok købt dem der. Men rørføring, intercooler, større turbo og alt det, har de desværre ikke :D....
feb 2008
jul 2011
18 år, og ingen for for teknisk viden, og kun en 9. klasse, er det samme som konfirmander for mig
- Selvfølgelig arbejder der ingen konfirmander der, det ved jeg godt
Som du siger, er de netop ikke uddannede, hvilket jo er latterligt, da de skal have en for for viden, for at kunne yde optimal kundeservise.
Det er nu ikke altid det er systemet der fejler, jeg har før i tiden måtte bytte ting, både fordi de ansatte har hentet noget forkert på lageret, eller fordi delene er af så ringe kvalitet.
Jeg sætter ALDRIG mine ben i en af deres butikker igen.
- Det har kostet alt for mange penge, og alt for meget tid, til jeg gider bruge dem til noget som helst..
jul 2011
Deres Castrol produkter koster da omkring det dobbelte af hvad jeg plejer at give..
Skal du bruge Castrol, så vælg Landberg.dk
Thomas (Landberg) der ejer Landberg.dk har prisgaranti, og han VED hvad han snakker om
jul 2011
Du skriver Thansen desværre ikke har turbo, og IC.. ?
Det er satme da kun en god ting, for hvis disse dele er af lige så ringe kvalitet, er det da først vi kan snakke om store udgifter
feb 2008
Skifte dæk