{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
899 visninger | Oprettet:

Scooter går ud {{forumTopicSubject}}

Har en Kym 50 super 8 4 takts motor model.
Nogle gange når jeg kører på den går den ud.
Det lyder ligesom om den får for meget benzin.
Som regel kan jeg starte den igen kort tid efter men ikke altid.
Kan det være chokoren der aktivere sig selv under kørsel?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Scooter går ud
  • #1   11. jul 2014 Er dit tændrør vådt når du har prøvet at starte den? Hvordan ter den sig de få gange den har været startet.... Men er der benzin I benzinslangen?

  • #2   11. jul 2014 4-taktede din scooter da den kunne kører for så får den for meget at leve af.... Hvad farve er dit tændrør og virker din vaccumhane på din kymco? Måske er det din vaccumhane der ikke er ok...

  • #3   12. jul 2014 Ja det kunne godt lyde som om den får for meget benzin.
    Tændrøret er helt nyt da jeg tænkte det kunne være den og den er købt ved en kymco forhandler så den skulle være god nok.
    Ved ikk om Tændrøret er vådt har jeg ikk tjekket.
    Hvordan tester jeg om vakumhanen virker?
    Men det er kun engang imellem nogle gange går der en uge imellem den gør det


  • #4   13. jul 2014 Hmm lyder mystisk.... Hvad farve er dit tændrør?? Det ska' være cocio brunt.... Hvis det er helt nyt så kør en tur på 10 minutter og lad den evt stå I tomgang lidt så ska' tændrøret nok ha' fået en farve så du kan se om blandingen er for mager, ok eller for fed.... Jeg tror at dit tændrør bliver sort men hvis det bliver gråt er din blandingen også for mager men tror det bliver sort da det lyder som om din scooter får for meget at leve af.... Er den standard og hvad med dyse og luftfilter? Eller har du aldrig pillet ved det og har andre pillet ved det for hvis ikke så er det noget på din motor/ scooter som er blevet defekt hvis du kan følge mig....

  • #5   13. jul 2014 Gjorde min også. Det var bare om vinteren. Det var Autochokeren som drillede. Den sad fast.

  • #6   13. jul 2014 Prøv at tjek din choker...

Kommentér på:
Scooter går ud

Annonce