{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.108 visninger | Oprettet:

Scooter går ud {{forumTopicSubject}}

Hej sg
Idag var jeg ude at køre og efter ca 10 min køre jeg ned af en bakke slipper gassen lidt og så går den ud....
Jeg prøver at træde på kickstarteren og den tænder og så køre jeg 50-100 m. og så dør den igen.
Da den blev kold vil den gerne starte og køre men den gik ud igen efter lidt tid og den vil heller ikke trække ordenlig og den har mistet nogle omdrejninger.

Håber nogle kan hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Scooter går ud
  • #1   19. jul 2020 Hmmm...Har den været ved at sætte sig pga. varmen??? Hvordan ser tændrøret ud ?? Helt hvidt?
    Og du skal nok lige ind over med hvad scooter det drejer sig om og km den har gået plus det løse


  • #2   19. jul 2020 Tændrøret ser fint ud det eer næsten helt nyt og det var cocio brunt som det som det skal være.
    Det er en keeway fact 50 2t fra 09 som har gået 9800 km


  • #3   20. jul 2020 Ved godt det her lyder liiidt til en griner eftersom vi har sommerferie og det er Juli måned.
    Men luften har sgu været rigtig meget fugtig i dag, tæt på 80%..... Det du beskriver lyder som karburator-is på en kold Novemberdag hvor man blev klar over man skal til at putte karbusprit i tanken igen.... Og en karburator bliver kold, også om sommeren og med høj luftfugtighed.... Ja det lyder lidt vildt... Ved det godt smiley


  • #5   20. jul 2020 okey




  • #6   20. jul 2020 Kunne det være tilstoppet karburator?

  • #7   20. jul 2020 Ja det kan det også være, men trådstarter skriver den går ud når gassen slippes. Det er tit omvendt hvis der er lidt skidt i dysen, men alt er muligt.

  • #8   20. jul 2020 Har også prøvet den gik ud da jeg bare kørte ligeud uden at slippegassen, men en jeg kender mener den har skudt en pakning.

  • #9   21. jul 2020 Hej igen! hvis den har skudt en pakning (blevet utæt) enten simmering ved krumtap, top-bundpakning , membran, indsugning. Så har du høj tomgang pga det.
    Står den højt i tomgang er svær at starte og du ikke kan indstille tomgangen er den utæt.... ellers ikke.


Kommentér på:
Scooter går ud

Annonce