4.413 visninger
|
Oprettet:
Startproblem ved kold motor {{forumTopicSubject}}
Har en Giantco G-Buddy 4 takt den kører perfekt men er svær at starte om morgenen med kold motor har renset karburator, tjekket den elektriske koldstartsventil og den glider ca 6 mm ud efter et par minutter med motoren igang, jeg skal dreje/pumpe gashåndtaget ca 10 gange for den starter om morgenen er der en der har en ide ??
jun 2013
Følgere: 23 Svar: 2.501
dec 2012
Følger: 17 Følgere: 23 Emner: 3 Svar: 2.082
jun 2013
Følgere: 23 Svar: 2.501
dec 2012
Følger: 17 Følgere: 23 Emner: 3 Svar: 2.082
sep 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 16
dec 2012
Følger: 17 Følgere: 23 Emner: 3 Svar: 2.082
Så ventiler bør justeres til 0,08 på begge, tjek olie stand -der må hverken være for meget eller for lidt, tjek alle slanger for både utætheder, men også om nogen af den sidder så de knækker sammen og der derved ikke er gennemgang i dem.
Sørg for at batteri er ladet helt op, skift tændrør til CR7HSA
Hjælper de ting ikke, kan det være el problem som dårlig stelforbindelse, tændspole eller stator.
Din membran i karburator kan være utæt eller "vokset" så den er blevet for stor.
Det var de ting jeg lige kan komme på som oftes volder problemer på GY6 motorer.
sep 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 16
sep 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 16
Er der en der ved hvor blandingsskruen skal stå som grundindstilling?
dec 2012
Følger: 17 Følgere: 23 Emner: 3 Svar: 2.082
sep 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 16
dec 2012
Følger: 17 Følgere: 23 Emner: 3 Svar: 2.082
sep 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 16
dec 2012
Følger: 17 Følgere: 23 Emner: 3 Svar: 2.082
På den måde får den mindre benzin og mere luft.
Så når du skruer luftskrue ud og giver den mere luft, skal du gå op i dyse, ellers passer blandnings forholdet ikke.
Det er ikke meget der skal til har du 86 i nu, skal du kun gå op på 88 eller 90
sep 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 16
Startproblem ved kold motor