{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
491 visninger | Oprettet:

Bjørn C
Bjørn C
Tilmeldt:
4. jul 2013
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 2

Svømmerindstilling Hot 50 ? og startproblem med choker ved koldstart {{forumTopicSubject}}

Jeg bøvler stadig lidt med tøsens Hot 50 der ikke starter godt når den er kold....men så snart den har været startert en gang..starter den med det samme resten af tiden.
Problemet er kun når den har stået i en del timer.
Men.....om morgenen mærkeligt nok starter den ok....specielt dårlig start når kun har den stående i solen hende på skolen...så vil den ikke en skid. ( Jeg læste så i en tråd at det hjælper lige at vippe den til højre før start...og det hjalp lidt...men ikke 100 % )
- Svømmer indstilling...hvordan skal den stå?? kan ikke finde det nogen steder?

Jeg har skiftet, membran, nyt tændrør, renset karburator, tjecket komp..som er 125 psi-150 psi,
Den er 100% standard, og har altid været det. Har standard 72 dyse

Problemet er, ved koldstart...at den springer an med det samme....men skal gribes med gassen med det samme, og holdes der eller dør den... og MEGET svær at få igang igen. Men når man holder den på gassen lidt indtil man hører autochoker slår fra...så kører den perfekt..og starter derefter i første huk og kører fint i tomgang. Men stiller man den hen i nogen timer..starter det forfra

Har i nogen tips??

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Svømmerindstilling Hot 50 ? og startproblem med choker ved koldstart

Annonce