{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
520 visninger | Oprettet:

PGO kører lidt mærkeligt {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har en PMX fra 06 som jeg holder meget af, men den er begyndt på noget lidt mærkeligt, når man gasser op så giver den fint gas, men når den når op på de 20 km/t så lyder det som om man gasser ned og så kører den meget langsomt op til de 30-40 km/t ... Hvad kan det være?? smiley
- Skiven og tragten er pillet smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PGO kører lidt mærkeligt
  • scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

    Følgere: 23 Svar: 2.502
    #1   21. sep 2013 Kunne være noget med variatoren.
    Prøv både og kør op og ned af bakke og på flad vej og beskriv forskellen.

    Hvis det er længe siden rullerne har været skiftet så kunne du prøve og kigge på dem og mærke om det er en slid rille i skålen hvis du har kørt med begrænset variator længe så kan det var en rille kileremmen har lidt svært ved at komme over.


  • #2   21. sep 2013 Har det problem at jeg ikke kan få den møtrik af som holder tandhjulet, den er strammet som ind i helved! Knækkede noget til skraldnøgle sættet ved forsøget.. Så kan sq ikke undersøge rullerne desværre smiley
    - men tak for svaret!:-)


  • scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

    Følgere: 23 Svar: 2.502
    #3   21. sep 2013 Du skal have det rigtige værktøj. Jo længere skraldenøglen er jo lettere er det. Du kan sætte et rør eller noget i forlængelse for at gøre håndtaget længere.

  • #5   22. sep 2013 Ja, men sådan noget værktøj ville jeg gætte på lå i den dyre ende?;-)

  • scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

    Følgere: 23 Svar: 2.502
    #6   22. sep 2013 Du skal bare have en skraldenøgle der ikke er af total dårlig kvalitet.
    Eller en ringnøgle.


  • #7   22. sep 2013 Har fået lov at låne en luftnøgle, så skulle problemet være løst smiley

Kommentér på:
PGO kører lidt mærkeligt

Annonce