{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Manglende gnist
  • #1   7. aug 2013 tændspole måske

• #2   7. aug 2013 Tændrørshætte kan være død, tændledningen kan være død, tændspolen kan være død, CDI'en kan være død eller statoren kan være død.
    Det mest oplagte til at starte med ville være tændrørshætte og tændspole hvis det ikke er det så vil jeg derefter tage og låne en CDI.. smiley

• #3   8. aug 2013 Start med at tjekke din stelforbindelse. Hvilken knallert er der tale om? Kan måske hjælpe, hvis du ikke ved hvordan du gør.

Ellers skal du prøve at afmontere og genmontere dit batteri.. Gør det med minuspolen. Prøv at file lidt på minuspolen, mellem polen og selve der hvor minus ledningen sættes på polen, så der bliver bedre forbindelse.

Det kan være:
    - Defekt tændspole
    - Defekt Cdi
    - Du har måske pillet med tændningen og pickupen sidder måske ikke korrekt på eller lign. (sjældne tilfælde)
    - Ringe stelforbindelse - På min jog gør jeg det, at jeg sliber lidt rundt omkring, hvor jeg ved, at motoren er forbundet til stellet og stellet til minuspolen på batteriet. Som regel tager jeg også stelforibndelsen (minus-ledningen) af tændspolen og sliber derunder den og på stellet.
    - Tændrørshætte er "død"
    - Ringe forbindelse mellem tændrørshætte og ledning der går fra denne og op til tændspolen. Prøv hvis du har mulighed, at klippe 1 - 1½ cm af ledningen so tændrørshætten sidder på og skru derefter tændrørshatten tilbage på ledningen. Så skulle der gerne være noget frisk elektrisk ledning til tændrøret (hvis det var problemet).

Alt dette gjorde jeg selv sidst jeg ikke havde gnist og husk - Bagbremsekabel kan på nogle maskiner fungere som en forbindelse mellem blok og stel smiley

Good luck chuck

Kommentér på:
Manglende gnist

Annonce