går ud når den bliver varm {{forumTopicSubject}}
Har en typhoon der driller når den bliver varm
Når den er kold kør den fint nok men ligeså snart man har kørt en 1-2km penge så er det som om den begynder og motor bremse af sig selv, også hvis man slipper gassen og bremser ned og venter lidt så kan man køre lidt igen også samme tur igen nogle 100 meter længere henne, og til andre tider kan man holde i tomgang også går den ud af sig selv, det er lidt som om den bare tømmer bundkaret og ikke fylder det igen.
jeg har lige skiftet stempel ringene og sat ny studs på plus pakning, og rykket på nålen.
Nålen det gav en forskel på både kørsel og den blev nemmere og starte
Dysen sidder lige i skabet tændrøret er perfekt Cocio brun
den har gjort det længe hvilket gjorde jeg lod den stå stille et stykke tid fordi den ikke virkede mere så lavede jeg den her for et stykke tid siden også her idag begyndte den igen.
jeg har lidt mistanke om at den kan være vacuum hanen? og har det nogen betydning at jeg har kørt over vinteren med den for inden havde den ikke det problem, men jeg har renset karbu flere gange
og hvad med ekstra stel forbindelse vil det gøre en forskel?
apr 2010
Følger: 18 Følgere: 17 Scootere: 6 Emner: 42 Svar: 616
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 482 Scootere: 7 Emner: 71 Svar: 36.711
Lyder som om at du har kørt med for lav dyse i for lang tid.
Dine gamle stempelringe, hvor langt havde de kørt?
apr 2010
og der sidder ikke noget benzin filter på, utroligt nok studsede jeg nemlig også over en gang for længe siden
men tak for hjælpen men jeg tror jeg har fundet fejlen har sat en ekstra stel forbindelse på og har lagt og kørt lidt frem og tilbage i en halv times tid og det skaber sig slet ikke mere
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 482 Scootere: 7 Emner: 71 Svar: 36.711
Nu gnister den rent og stærkt, så nu mangler den ikke lige det sidste for at holde tomgangen.
apr 2010
mar 2007
Følger: 66 Følgere: 64 Scootere: 10 Emner: 1 Svar: 1.064
apr 2010
mar 2007
Følger: 66 Følgere: 64 Scootere: 10 Emner: 1 Svar: 1.064
apr 2010
går ud når den bliver varm