{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.009 visninger | Oprettet:

Kit S
Kit S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Piaggio fly 30 {{forumTopicSubject}}

min knallert er 1 år gammel har kørt 2000 km -jeg har haft start problemer hele vinteren- måtte sætte en varme blæser ovn ud i skuret ca 30 min før jeg skal køre -så starter den første gang tænkte det måtte være fordi det var minus grader -kick starteren har jeg aldrig kunne få den startet med - nu er det 20 plus grader og kan til nød starten den . men står den som i går ude i regnen 2 timer er den umulig at starte ret anstrengende at trække den mange km hjem - men lige så snart den kommer i skuret og varmeovnen har blæst den godt varm kan den starte - når den ikke kan starte er der masser af strøm på - har opgivet at afleverer den til forhandler da han siger at han godt kan starte den har overholdt service m.m min piaggio fly købte jeg fordi jeg troede den var driftssikker lidt en kvalitetsknallert kan det være dysen der måske er defekt ?? ved ikke så meget om knallerter er her et godt råd at få mvh Kit
PS jeg ved godt hvordan man starter en knallert før i tiden kørte jeg zuzuki dr 500 som ikke havde el starter - og den var jeg fuldt ud i stand til at kick starte smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rensning af afløb fra vaskemaskine 1.500 kr.
  • Reparation af toilet der løber 950 kr.
  • Ophængning af hylde 680 kr.
  • Elektriker 1.250 kr.
  • Ukrudt 1.680 kr.
  • Installere ovn 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Piaggio fly 30
Kommentér på:
Piaggio fly 30

Annonce