{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

Per B
Per B
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6

Piaggio fly 4 takt “hakker” ved 35kmt {{forumTopicSubject}}

Jeg hr sådan en piaggio fly 30 4takt fra 08
Den starter og køre egtenlig okay , MEN når den når ca de 33 så er det lige som om den begynder og hakke lidt i det og ikke rigtig vil mere op i fart, lidt som om den er elektronisk begrænset. Men har fjernet den i cdi.
Går der lidt ned af bakke eller ligeud og jeg leger lidt med gassen så køre den ca 40kmt

Den ene Skive er fjernet ud af de 2 der er. Og den skal ikke køre hurtiger en de 40-42 som den gør nu

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Piaggio fly 4 takt “hakker” ved 35kmt
  • #1   17. dec 2020 prøv at slippe gassen ganske lidt

• Per B
    Per B Tilmeldt:
    aug 2017

#2   17. dec 2020 Giver jeg bundgas så gør den det med den hakker når den når de 32 ca. men slipper jeg gassen og holder den på de 32 eller lige under gør den det ikke. Og kommer den så op på den 40 ca så gør den det kun MEGET lidt

• #3   17. dec 2020 det kan være den har en begrænsning i gasspjældet

• Per B
    Per B Tilmeldt:
    aug 2017

#4   17. dec 2020 Der oppe ved den gummi ting i toppen eller??

• #5   17. dec 2020 tag luftfilter af og løft spjældet med en skruetrækker du skal ikke tage låget af med mindre det er nødvendigt for du får det ikke samlet orndligt igen

• Per B
    Per B Tilmeldt:
    aug 2017

#6   17. dec 2020 Så skal jeg kunne løfte spjældet helt op eller? Og hvad hvis jeg ikke kan det?

• #7   17. dec 2020 hvis den ikke er begrænset kan du skubbe den helt op hvis du ikke kan det skal du have låget af bliver det nødvendigt så lig membranen ind på radiator natten over så kan du måske montere den igen og pas på fjeder den er lige under låget men i selve låget er der enten en skrue eller en lang tap som skal fjernes dog er den tap også styr til fjeder så lad 5 10 mm stå tilbage for at styre fjederen

• Per B
    Per B Tilmeldt:
    aug 2017

#8   17. dec 2020 Tror jeg fandt ud af det, kan det passe at luftskruen næsten skal skrues helt ud?? Den gør det meget mindre efter jeg skruede den helt ind og så 4 omgange ud

• #9   17. dec 2020 det er jo en justér skrue

• Per B
    Per B Tilmeldt:
    aug 2017

#10   17. dec 2020 Det hjalp hvertfald meget ved og skrue den mere ud. Den stopper ikke ved de 32 mere på samme måde men trækker stille vidrer

• #11   17. dec 2020 lækkert

Kommentér på:
Piaggio fly 4 takt “hakker” ved 35kmt

Annonce