{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kymco super 8
  • #1   27. mar 2013 Prøv at rens karbratoren

  • #2   27. mar 2013 Batteri skal være iorden, da en del af tændingen kræver batteri strøm, de har bygget den med SDI tænding, og et elsystem der kører med batteri strøm ved lave omdrejninger og ved højere omdrejninger skifter den til strøm fra statoren.
    På de lidt ældre er der en fejl i ledningsnettet der gør den aflader batteriet når den stårr stille og ikke bliver brugt, dette kan løses ved at trække en ny ledning, men lidt svært at beskrive, du kan evt smide en privat besked med dit telefon nummer så skal jeg prøve at guide digvigennem det smiley


  • #3   27. mar 2013 Hej har du chokeren oppe i høje omdrejninger når du starter den? Prøv og lade den køre sig selv lidt varm først inden du giver den gas. Min Kymco Agility Sport kan heller ikke tage gas mens chokeren er fuldt til.

  • #4   27. mar 2013 Kan jeg klare det med et ny batteri, da jeg har prøvet at lade det gamle op men detmar helt færdigt. Derfor har jeg taget erfar en hot 50. Kam det være at det ikke er stærkt nok?

  • #5   27. mar 2013 Det er slet ikke stærkt nok, du skal have mindst 7 amp. når vi skifter på værkstedet bruge vi altid et vi har med 10 amp. http://scootershop.dk/produkter/603-batterier/12841-batteri-12v10amp-lp/
    Men prøv også lige at måle om den bruger strøm når den er slukket med nøglen på off, for så er du nød til at ændre på en ledning i ledningsnettet som jeg skrev tidligere smiley


Kommentér på:
Kymco super 8

Annonce